Wpis z mikrobloga

@Stitch:

No i uszczelniacze lag puszczają z czasem i różne inne gumki, o tym też nie napisałem.
Ale tu masz uszczelkę dekla który w żaden sposób nie pracuje i raz prawidłowo złożony nie ma prawa się pocić.

A teraz wytłumacz mi proszę, bo się nie znam:

Po co odkręcać ten dekiel do samej wymiany napinacza?
Co przez ten otwór można dociągać w łańcuchu rozrządu?
Dlaczego tam ma nie być oleju? Łańcuch
@Gixaar
1, 2 - gdy zakladasz manualny napinacz i potrzebujesz zmienić pozycje łańcucha. Możesz sobie przekręcając łańcuch wyregulowac na napinaczu jego napięcie.
3. tosz kurna napisalem, ze w duzej ilosci Hond sama sruba od walu jest dodatkowo uszczelniona. Założyłem, ze autorowi chodzi o ten mały dekielek na plaski śrubokręt, a nie o cały dekiel, bo wtedy to normalne. wszystko jest wyzej napisane.
@Stitch:

Co mam powiedzieć, tak branego zakrętu to daaawno nie widziałem :-)
Bardzo szybko się złożył i ta wysunięta noga mu nawet w tym pomogła, ale ten sam manewr raptem 10 metrów dalej a własną nogą by się wysadził z siodła i prawdopodobnie zabił.
Ma odwagę, błędnik mu działa, nie ma za grosz techniki, ale zapewne po jednym dniu na torze bym mnie robił jak chomika ;-)

A w komentarze nie