Wpis z mikrobloga

Siema, mam problem, który się pojawił ok. 3 tygodni temu. Ćwiczę intensywnie od 4 miesięcy, 3x/tydz po 1,5h zwykle 2 partie mięśni, godzinę duże partie, pół godziny na pozostałe. Splitem bo tak mi wygodnie, więc darujcie sobie mówienie o FBW. Ostatnio nie mogę spać na prawym boku, bo drętwieje mi ręka, ponadto pojawia się w niej ból, który mnie wybudza. Rękę po wybudzeniu ciężko rozprostować, czuję drętwienie i mrowienie w palcach po stronie łokcia - jak przy ucisku n. łokciowego. Po jakimś czasie objawy mijają. Boję się, że to z przeciążenia ćwiczeniami związanego z siłownią, ale bóle pojawiają się TYLKO w nocy, a podczas ćwiczeń nic mnie nie boli, w dodatku mam nienaganną technikę - zadbałem o to starannie. Lekarz rodzinny stwierdził, że to się zdarza, że powinienem mniej ćwiczyć. No, ale jak wspomniałem ćwiczę dopiero 4 miesiące i to nie są jakieś ogromne ciężary... Wybrać się do ortopedy? Wątpię by powiedział mi coś innego. Miał ktoś podobny problem, albo ktoś coś doradzi?

Tylko nie mówcie, żebym spał na lewym boku.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#mikrokoksy #silownia #medycyna #ortopedia
  • 12
Lekarz rodzinny stwierdził, że to się zdarza, że powinienem mniej ćwiczyć.

@rak_kontent: Jeśli masz podejrzenie urazu, powstałego w wyniku sportu, który uprawiasz, ZAWSZE w pierwszej kolejności idź do lekarza sportowego (alternatywnie do ortopedy, fizjo/osteo) - rodzinnych omijaj szerokim łukiem. I na tym się zatrzymam. Nigdy nie szukaj porad zdrowotnych w internecie.

To o czym piszesz może być równie dobrze następstwem złego rozciągania, przeciążenia organizmu, lub objawami neurologicznymi np. zespołu górnego otworu
@urwisjakichmaIo: kurde no nie wiem, wydawało mi się, że lekarz sportowy to dla zawodowców, co ja tam ćwiczę :P w sumie krótko i niewiele. Napisałem z pytaniem, bo może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał. Urazu nie podejrzewam. Najwyżej byłbym skłonny uznać przeciążenie.
Ostatnio nie mogę spać na prawym boku


@rak_kontent: to spij na lewym xD