Wpis z mikrobloga

@instinCtoriginal: tracić może i nie traci aż tak bardzo (w Polsce) ale co BMW to BMW a nie gówniany VW.

@Kejran: czy ja wiem.... opel potrafi już w normalnych wersjach aut miejskich dać normalnie wyglądającą kierownicę. Już nie chodzi nawet o brak skóry a o to, że pożydzili nawet na sterowanie radiem tylko wklęsłe miejsce jest WTF..
  • Odpowiedz
@instinCtoriginal: ale po to, żebyś miał tego "zajebiście utrzymanego Golfa V R32 i w c--j pozostałego siana na jego eksploatację", to pierw ktoś musiał tego Golfa kupić jako nówkę z salonu, nie bacząc na p--------o o "utracie wartości".
  • Odpowiedz
@xspeditor: ten najwazniejszy powod troche niepowaznie brzmi.
auto po wyjezdzie z salonu traci od razu, za sam fakt posiadania wlasciciela jakies 20% ceny.
podaj kilka powodow jak juz o nich piszesz bo wyglada to tak jakbys sobie rzucal tylko puste haselka.

@Singularity00: porownaj sobie wyzej wymieniony kompakt bmw i golfa 5 r32 w kwestii osiagow, niezawodnosci, ceny i wygody. mysle ze kazdy kto ma choc troche gustu motoryzacyjnego
  • Odpowiedz
@xetrov: w sumie to nie widzę nic złego w tym, że PSA przejęło Opla... lepiej niż jakby miał to być VAG.
Jest spora szansa, że za jakiś czas u nas będą produkować Citroeny lub Peugeoty w Gliwicach - wbrew lewackiej logice PSA właśnie po to kupiła Opla... bo rząd Francji im utrudnia budowę fabryk w innych krajach a tak mają gotową ;D
  • Odpowiedz
@Singularity00: jesli porownujesz kazdy egzemplarz bmw do kazdego egzemplarza vag to nie mamy o czym rozmawiac.

to tak jakbys powiedzial ze blondynki sa paskudne i brunetki sa wiele ladniejsze zapominajac ze na wlosach sie nie konczy.

golf 5r 32 > bmw 2 z salonu
  • Odpowiedz
@instinCtoriginal: no to CI wypunktuje

Ktoś chce nowy bo najłatwiej o leasing i FV
NIe chec się komuś przetrzepywać rynku szrotów w poszukiwaniu dobrego egzemplarza
Ktoś lubi poprostu nowe auta
Ktoś kupuje auto i ma na niego wystarczająco tyle pieniędzy żę w dupie ma
  • Odpowiedz
@Singularity00: @xetrov: Przejęcie Opla przez PSA to jest w ogóle totalna beka. Co zrobić, gdy jako koncern masz ogromne problemy z zarządzaniem kluczowymi dla siebie markami, zupełnie nie potrafisz ich pozycjonować i poza rynkiem chińskim od lat notujesz spadki sprzedaży? Kupujesz kolejną! To nic, że PSA zarżnęło Citroena w-----------c stanowiącą o sile tej marki hydropneumatykę i inne "creative technology" rozwiązania, z Peugeota zrobili pseudo premium, na co oczywiście
  • Odpowiedz
@panicze: PSA za zabicie segmentu D u siebie nie lubię, DSA to też taki lifestylowy potworek, niestety ten rak toczy całą francuską motoryzację, nie mam już np. czego szukać w Renault. Łudzę się tym, że jak już naprodukują tych crossoverów, SUVów i innych padlin na których jednak najwyraźniej się zarabia to w końcu wrócą do zrobienia chociaż jednego samochodu którym można jeździć.
  • Odpowiedz