Wpis z mikrobloga

Proszę o przykładowe przyczyny poniższych objawów:

- stoję na luzie, gazuje do 3k lub 1.2k (bez znaczenia ile), puszczam gaz po czym obroty falują (800-1000), po kilkunastu sekundach jest spokój,
https://streamable.com/iz18t

- włączam klimę/sprężarkę, wszystko jest spoko, ale w momencie gdy wyłączam samą sprężarkę, to obroty identycznie zaczynają falować jak w poprzednim przypadku (jaka jest korelacja między wyłączaniem sprężarki, a obrotami i dlaczego nie ma jej przy włączaniu?),
https://streamable.com/88ycm

- oprócz tego czasami po wciśnięciu sprzęgła w czasie dohamowania gaśnie, dojeżdżam do świateł, zwalniam, wciskam sprzęgło i obroty spadają do zera, auto gaśnie bez zająknięcia, (możliwe, że przypadek, ale w czasie zimy nie miałem tego problemu, jedynie przed i po),

- czasami parkując wstecznym, równa powierzchnia, koła proste, a on się dławi, światła przygasają i miga lampka akumulatora (nano sekundy, ledwo zauważalne), wiem, że czasami trzeba dodać tego gazu, ale nie chyba nie w takiej prostej sytuacji

Audi A3 8L, benzyna, komputer nie pokazuje błędów

#motoryzacja #mechanikasamochodowa #mechanika #samochody
  • 10
krokowiec?


@StachuStach: Tam obroty są regulowane wychyłem przepustnicy ale one też jak się zabrudzi albo popsuje to może powodować problemy

@estemen: Z którego roku ten samochód? Masz vagcoma/vcdsa albo coś podobnego? Można spróbować wyczyścić przepustnicę i włączyć adaptacje.
Masz LPG?

Zobacz korekty z sondy lambda bo może ciągnie lewe powietrze albo przepływomierz wysiadł. Przed 99 rokiem w blokach pomiarowych w grupie 010 a po 99-00 w grupie 033. Nawet możesz