Wpis z mikrobloga

nie wiem co robia ale sugeruja ze ceny sa 2x drozsze niz sa w rzeczywistosci xD


@Wychwalany: Coś mi się wydaje, że zasysają dane z wyszukiwarki na podobnej zasadzie jak biedny Adrian Ł. - czyli łamiąc regulamin, bo porozumienia z PKP IC nie mają xD @koleo - dlaczego wprowadzacie w błąd?
Dane o rozkładzie wszystkich przewoźników pobieramy legalnie i za zgodą każdego z przewoźników (Intercity też). Musieliśmy do każdego z nich wystąpić o udostępnienie konta w systemie PLK, tak jak odpowiedziano Adrianowi z Mojego Pociągu. (Też uważamy, że te dane powinny być publicznie dostępne, ale jest jak jest.)

@jacekKobr: Zgodnie z cennikiem EIP, cena Warszawa -> Wrocław to 105zł. W Superpromo i Biletowej Czwartkomanii jest taniej, ale nie mamy informacji o
Dane o rozkładzie wszystkich przewoźników pobieramy legalnie i za zgodą każdego z przewoźników (Intercity też). Musieliśmy do każdego z nich wystąpić o udostępnienie konta w systemie PLK


@koleo: Miłe zaskoczenie :)

(Też uważamy, że te dane powinny być publicznie dostępne, ale jest jak jest.)

Jest jak jest, tzn. są dostępne publicznie czy jednak nie są i cała afera nakręcona przez Adriana nie miała podstaw prawnych?

W Superpromo i Biletowej Czwartkomanii
Jest jak jest, tzn. są dostępne publicznie czy jednak nie są i cała afera nakręcona przez Adriana nie miała podstaw prawnych?


@jacekKobr: Dane nie są publicznie dostępne, nam zajęło około półtora roku, żeby je oficjalnie pozbierać od wszystkich przewoźników. Uważamy, że dostęp powinien być otwarty, tak jak np do https://api.um.warszawa.pl.

Nie próbowaliście pozyskać oficjalnie tych danych od PKP IC?


Jedyny sposób, bo sprawdzić czy są miejsca w promocyjnych, to rezerwacja
nam zajęło około półtora roku, żeby je oficjalnie pozbierać od wszystkich przewoźników

Uważamy, że dostęp powinien być otwarty, tak jak np do https://api.um.warszawa.pl.


@koleo: Czyli jednak konformizm. Zamiast wspierać Adriana w walce z reżymem poszliście na współpracę. A przecież ten działający pro publico bono programista twierdził, że PKP PLK nieprawidłowo interpretuje prawo i to on ma racje! Trzeba było mu pomóc, połączyć siły, załatwić prawników i pokazać że PKP PLK nie