Wpis z mikrobloga

@ToTrocheBardziejSkomplikowane: ja zawsze grzecznie czekam a potem trochę pogadam i po kilku minutach mówię że nic nie załatwimy bo dzwonienie do mnie i kazanie mi czekać jest niegrzeczne. W ten sposób marnuje ich czas. Gdyby tak wszyscy robili to podejrzewam że management by to zobaczył w KPI i wyłączył opcje w oprogramowaniu Call Center.
@ToTrocheBardziejSkomplikowane: aż mi się przypomniało jak kiedyś podczas codziennej pracy przy komputerze korzystałem z modemu gsm i numer przypisany do karty był regularnie atakowany przez wszelkiej maści konsultantów - głównie firmy windykacyjne z tego co pamiętam (zapewne poprzedni właściciel tego numeru miał spore długi ;). Nękanie było irytujące do tego stopnia, że zrobiłem sobie automat do odbierania tych połączeń i w odpowiedzi konsultant słyszał nagrania z rosyjskich stacji numerycznych ;) Przerażenie
ja zawsze grzecznie czekam a potem trochę pogadam i po kilku minutach mówię że nic nie załatwimy bo dzwonienie do mnie i kazanie mi czekać jest niegrzeczne. W ten sposób marnuje ich czas. Gdyby tak wszyscy robili to podejrzewam że management by to zobaczył w KPI i wyłączył opcje w oprogramowaniu Call Center.


@esen: zarządzający zobaczy jedynie, że pracownik nie sprostał zadaniu, nie wybadał potrzeb klienta, nie wykazał dobrze korzyści, nie
@M4rcin:

polecam TrueCaller. Bardzo dobrze przesiewa polaczenia

ale a masz zgodę wszystkich osób zapisanych kontaktach w telefonie na udostępnianie ich danych firmie trzeciej TrueCaller?
ty byś dobrze spał jakbyś zaprosił stara babcie na pokaz garnków wciskając kit że coś wygrała i najpewniej #!$%@? całe oszczędności tam, a może nawet narobi długów.


@kubica941: Wiem do czego zmierzasz. Wielu w telemarketingu to ludzie bez skrupułów i zwykłe #!$%@?. Gdy ja się tym zajmowałem, to tylko w bankach. Żadne chwilówki, jak kredyty to gotówkowe, czy odnawialne, na bazie zdolności kredytowej. No i ubezpieczenia oczywiście. Powiem ci tak -
Odebrać Telefon taka apka co wyświetla opinie o numerze a jak są negatywne to rozłącza sama. Ile Czasu i stresu zaoszczędziła tyle co Yanosik.
@ToTrocheBardziejSkomplikowane to po prostu automat pozwalający szybko #!$%@?ć bazę jesli nie zależy im na klientach. Generalnir dzwonią do np3 numerów jednocześnie, konsultant gada z tym który odbierze poerwszy, reszta słyszy muzykę czy tekst by czekać. #!$%@? ale niektore call center tak robią nie chcąc marnować czasu czy mając bazę numerów w których mało kto odbiera.