Aktywne Wpisy
oldsox +7
Witam
Powoli zbliza sie czas pozgenac sie ze swoim 23 letnim seatem leonem. Szukam wiec samochodu. Moze ktos cos doradzi by nie siedze w temacie motoryzacji. Kwota to do 100 tysi
Sytuacja:
Roczny przebieg 5 000 km( praca zdalna )
Rodzina 4 osoby
Wymagania:
Bezwaryjny albo chociaz prosty w obsludze naprawie
Na długie lata bo dla mnie to tylko konieczny wydatek
Nie suv( na samo miasto bez sensu)
Benzyna ( j.w)
Troche
Powoli zbliza sie czas pozgenac sie ze swoim 23 letnim seatem leonem. Szukam wiec samochodu. Moze ktos cos doradzi by nie siedze w temacie motoryzacji. Kwota to do 100 tysi
Sytuacja:
Roczny przebieg 5 000 km( praca zdalna )
Rodzina 4 osoby
Wymagania:
Bezwaryjny albo chociaz prosty w obsludze naprawie
Na długie lata bo dla mnie to tylko konieczny wydatek
Nie suv( na samo miasto bez sensu)
Benzyna ( j.w)
Troche
Smarek37 +533
Po zwolnieniu hamulców + hamulca ręcznego tylne koło nie obraca się luźno. Słychać tarcie i koło szybko się zatrzymuje.
Po jego zdjęciu oczywiście widzę, że klocki w jakimś stopniu dociskają tarcze. Próbowałem wyczyścić wszystkie wrażliwe elementy/kable, ale na lepszą diagnozę nie miałem czasu.
Powiedzcie, czy czeka mnie regeneracja tylnego zacisku (jeszcze nie wiem jak sytuacja z przodu wygląda), czy to jakaś grubsza sprawa? Tarcze po kilku kilometrach robią się bardzo gorące, a po dłuższej czasie felga również jest ciepła.
Nie wiem od czego zacząć, pomożecie?
Dziękuję!
Pacjent to Mazda 626 z 99 roku ( ͡° ͜ʖ ͡°) Z tyłu hamulce bębnowe.