Wpis z mikrobloga

@JavaDevMatt nie wiem czy to ten filmik, ale w jednym co widziałem wczoraj, o es6 i Babel, to wydaje mi się że whiteboard był trochę na siłę i nie za bardzo spełniał jakąś rolę.

Bez uszczypliwosci, tylko konstruktywna krytyka.
  • Odpowiedz
@JavaDevMatt: Fajna sprawa (gierka znaczy się). Pomyśl jeszcze o refaktoryzacji, w co 2 linijce widnieje jakiś "magic
number".

chooseLevel: function(){
if(game.global.gameLevel == 1){
return
  • Odpowiedz
@kmiasko: istnieje jeszcze dużo brzydszych fragmentów z pierwotnego prototypu. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeszcze za swobodnie się w JS nie czuję, ale po to robię ten projekt, by to zmienić. Dzięki za tip.
  • Odpowiedz
@JavaDevMatt: strona bloga ;) na jabłku mi się ładuje, a mam te same wersje i wszystko co na windzie, więc chyba winda 10 coś szwankuje. Tak daję znać, bo możliwe, że nie mi jedynemu takie cuda robi :<
  • Odpowiedz
Fajna sprawa (gierka znaczy się). Pomyśl jeszcze o refaktoryzacji, w co 2 linijce widnieje jakiś "magic

number".


@kmiasko: To nie są żadne 'magic numbers', kontekst jest całkowicie jasny, i nie ma najmniejszego problemu ze zrozumieniem przesłania.
  • Odpowiedz
można o tym dyskutować


@JavaDevMatt: Nie powinno się. Magic numbers to np:

if (gameState == 2) {...} // nie wiadomo, o co chodzi, czytający nie ma prawa wiedzieć, jaki to jest 'stan
  • Odpowiedz
@kmiasko: Całego nie czytałem :) No i zgadzam się, że przytoczony fragment nie wygląda dobrze. Nie wiem, jak jest w JS, ale chyba konstrukcja if { return } else if {} nie ma najmniejszego sensu?
  • Odpowiedz
@fegwegw: No else if jako takie nie ma sensu, same ify by wystarczyły, w ogóle bym to switchem zrobił, jeśli w taki sposób.

@JavaDevMatt Jak to mówią "u mnie działa" :) Wszystko powinno być ok z takim zapisem jaki Ci podałem wcześniej.
W formie "dżawowej" jak to nazwałeś przy każdym wywołaniu metody tworzysz trzy obiekty i zwracasz jeden, przy tym co Ci podałem tworzysz i zwracasz jeden.

const a =
  • Odpowiedz