Aktywne Wpisy

Plotkova99 +270
Pochwalę się, zdecydowałam się pójść do psychologa. ALE NA #nfz. Kobietka tak może z 50 lat, pyta po co przyszłam xD no to mówię - bezsenność, brak sił, brak apetytu. Wypytała mnie w godzinę o wszystko. Związki, praca itp. Powiedziała że jej to nie wygląda na depresję tylko jakieś stany lękowe xD. Spytałam czy powinnam brać jakieś leki a ona że musiałbym to przegadać ze specjalistą a doraźnie ziołowe
grexo +12
Co drugie auto uszkodzone przez ich ładowanie. Jak budda wyjdzie to się nie wypłacą przez 5 lat, chyba nie mają pojęcia ile kosztuje naprawa takich furek, nawet nie wiedzieli że te samochody mają funkcję podnoszenia podwozia do załadunku xD
#budda
#budda
źródło: 361214844643-kolejne-auta-od-buddy-sa-wywozone-lawetami
Pobierz




ES6, Babel i czyszczenie kodu.
Przy okazji: w wersji video DevLogu po raz pierwszy wykorzystałem nową kamerę i w końcu mam 1080p w filmach. (ʘ‿ʘ)
#javadevmatt #programowanie #naukaprogramowania #javascript
Bez uszczypliwosci, tylko konstruktywna krytyka.
number".
chooseLevel: function(){if(game.global.gameLevel == 1){
return
U mnie działa. :D Może trafiłeś na chwilową zadyszkę serwera.
@kmiasko: przetestowałem to i niestety mi
@kmiasko: To nie są żadne 'magic numbers', kontekst jest całkowicie jasny, i nie ma najmniejszego problemu ze zrozumieniem przesłania.
Zrobiłem tu aktualnie coś takiego: https://github.com/JavaDevMatt/EvilSlimeCity/commit/07d3cc48b24a02cde278c29eb5da13ffb970245f
@JavaDevMatt: Nie powinno się. Magic numbers to np:
if (gameState == 2) {...} // nie wiadomo, o co chodzi, czytający nie ma prawa wiedzieć, jaki to jest 'stan
@JavaDevMatt Jak to mówią "u mnie działa" :) Wszystko powinno być ok z takim zapisem jaki Ci podałem wcześniej.
W formie "dżawowej" jak to nazwałeś przy każdym wywołaniu metody tworzysz trzy obiekty i zwracasz jeden, przy tym co Ci podałem tworzysz i zwracasz jeden.
const a =