Wpis z mikrobloga

@bocznica: mi podoba się GSX-F 1250FA...tylko prowadzi się jak taczka z gnojem :D. Z nowszych imo udał im się GSX-S1000F, wygląda trochę specyficznie, ale mi się podoba, przy okazji nie jest taki oklepany jak Z1000SX :D
@tosyu: Wiesz co, chyba wolę jak piją designerzy a nie mechanicy / konstruktorzy, a w yamasze piją własnie ci drudzy. Kiedyś miałem TDM850 i wydedukowałem jak go robili. A było to jakoś tak, że zaprojektowali moto, wyprodukowali, poskładali i zrobili imprezę z tej okazji, taką z kategorii grubych. I gdzieś tak pod koniec imprezy wywiązał się taki dialog:
- Ty zapomnieliśmy o akumulatorze i świecach, będzie przypał
- Rozkminimy to rano
@bocznica: w 850 (w 900 którego mam teraz jest ok) akumulator jest pod bakiem, a tam wszystko na gaźnikach, chwile zajmuje znalezienie patentu na obsługę tego baku żeby nie spuszczać paliwa. A do wymiany świec musisz:
spuścić cały płyn chłodniczy, zdemontować wszystkie owiewki, zdemontować klakson, zdemontować chłodnice. Potem musisz mieć przedłużkę do klucza dynamometrycznego która się blokuje na stałe na nasadce do świec (ja uzywałem partyzanckich metod do tego), bo gniazdo