Wpis z mikrobloga

Mam problem z Multimedia Polska S.A. Rozwiązałem z nimi umowę na internet i telewizję.

Już przy oddawaniu sprzętu pojawił się kłopot. Dekoder, który zwracałem był inny niż podczas instalacji usługi.
Rzeczywiście, na przełomie 2014/2015 roku zgłaszałem usterkę, przyjechał technik i wymienił dekoder. Do końca umowy wszystko działało.

Problem w tym, że oni nie mają wymiany dekodera odnotowanej w systemie. W ogóle nie mogą znaleźć w systemie tego dekodera, który im oddałem :o

Dziś dzwonili i mówili, że albo dostarczę im protokół z wymiany sprzętu, albo będę musiał zapłacić karę 250zł za nieoddanie sprzętu. Obawiam sie, ze protokolu nie znajde, ale wkrecic w placenie 250 zl tez sie nie dam.

Jak to z nimi rozgrywac?

#multimedia #pomocy #prawo #poradaprawna #oszukujo
  • 7
  • Odpowiedz
@bartez_94: Nie. Poza ta jedna usterka, kiedy wymienili dekodar, usluga dzialala bardzo stabilnie i nie narzekalem.
Zmienilem na UPC, bo mam wiecej za polowe mniej. Pod koniec w Multimedii placilem 140zl za 12Mbit i pakiet Maxbox.
  • Odpowiedz
@medykxhsz: Chyba nie zbyt mądra rada. Nie będą się bawić i pójdzie do windykacji bez żadnych wątpliwości. Tam nikt nie siedzi i nie rozstrząsa czy słusznie czy nie.
  • Odpowiedz
@qpis: Może byś i wygrał. Kto wie, może technik ma informacje, może są gdzieś zapisane rozmowy, zgłoszenia itp. Pytanie czy o tę kwotę się będziesz sądził? Bo raczej nie przejdzie upominanie się, odwołania itp. Oni mają takich spraw na pęczki.
  • Odpowiedz