Wpis z mikrobloga

Siema Miruny,
zwróciłam nowiutką płytę główną do #morele na podstawie rękojmi - płyta nie widziała karty graficznej, zmieniała wartości ram (8-4GB) a czasem nie chciała odpalić komputera. Płyta dotarła do nich 15.03. Komputer jest mi bardzo potrzebny do pracy i życia ogółem, dodatkowo goni mnie termin pracy magisterskiej... Z tego co czytałam, to rękojmia nie ma określonego czasu rozpatrzenia. Powymieniałam kilka wiadomości z morele żeby dowiedzieć się dlaczego nawet status przesyłki się nie zmienił. Po czasie pani mi odpowiedziała, że wysłali płytę do producenta i czekają na odpowiedź. Czy to powinno w ogóle mnie interesować? I w jaki sposób mogę ustalić czas rozwiązania rękojmi? Czy mogę zażądać od nich natychmiastowego zwrotu pieniędzy i po prostu kupić nowy towar? Okropnie się stresuję całą tą sytuacją ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#komputery #prawo #reklamacja
  • 8
@YoshiTurboMaster: Pani mi dzisiaj napisała wiadmość:
"Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informuję, iż ze względu na nadmierność kosztów wymiany towar zostanie naprawiony. "
a ja nie chcę naprawiania, bo to był całkiem nowy sprzęt i od razu naprawiany ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@stefciobrzucho to jest jedna wielka tragedia. Rzekomo naprawili i odeslali mi ją spowrotem. Szkoda tylko, że nadal nie działała :P więc oddałam znowu i napisałam że chce zwrot pieniędzy. Teraz mi wysyłają jakieś kopiuj-wklej który nie ma żadnego sensu w odniesieniu do mojej sytuacji :D