Aktywne Wpisy
Zogdan +1283
- odpal street view w losowym miejscu w hiszpanii
- zobacz, że zdjęcie dodał Michał Białek
- pomyśl, że to jakiś troll z karaczana
- wejdź na profil spodziewając się fejkowych opinii i memów z papieżem
- okazuje się, że to faktycznie Michał Białek XDDDDDD
https://www.google.com/maps/contrib/112098268411799008576
#michalbialek #michau #wykop #google #googlemaps #streetview #heheszki
- zobacz, że zdjęcie dodał Michał Białek
- pomyśl, że to jakiś troll z karaczana
- wejdź na profil spodziewając się fejkowych opinii i memów z papieżem
- okazuje się, że to faktycznie Michał Białek XDDDDDD
https://www.google.com/maps/contrib/112098268411799008576
#michalbialek #michau #wykop #google #googlemaps #streetview #heheszki
![Zogdan - - odpal street view w losowym miejscu w hiszpanii
- zobacz, że zdjęcie dodał...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/9be29eff790905290a2ad4706916501874788dd1eb07f70706d4a7ee542b27df,w150.jpg)
W jakie technologie polecalibyście się pchać? Nie zależy mi jakoś bardzo na zarobkach, bardziej się liczy dla mnie po prostu znalezenie w miarę bezpiecznej pracy. Fajnie by było gdyby się udało beż studiów i ewentualnie później zaoczne bym zrobił.
#it #programowanie #programista15k #pracait
#it #programowanie #programista15k #pracait
zwróciłam nowiutką płytę główną do #morele na podstawie rękojmi - płyta nie widziała karty graficznej, zmieniała wartości ram (8-4GB) a czasem nie chciała odpalić komputera. Płyta dotarła do nich 15.03. Komputer jest mi bardzo potrzebny do pracy i życia ogółem, dodatkowo goni mnie termin pracy magisterskiej... Z tego co czytałam, to rękojmia nie ma określonego czasu rozpatrzenia. Powymieniałam kilka wiadomości z morele żeby dowiedzieć się dlaczego nawet status przesyłki się nie zmienił. Po czasie pani mi odpowiedziała, że wysłali płytę do producenta i czekają na odpowiedź. Czy to powinno w ogóle mnie interesować? I w jaki sposób mogę ustalić czas rozwiązania rękojmi? Czy mogę zażądać od nich natychmiastowego zwrotu pieniędzy i po prostu kupić nowy towar? Okropnie się stresuję całą tą sytuacją ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#komputery #prawo #reklamacja
"Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informuję, iż ze względu na nadmierność kosztów wymiany towar zostanie naprawiony. "
a ja nie chcę naprawiania, bo to był całkiem nowy sprzęt i od razu naprawiany ( ͡° ʖ̯ ͡°)