Wpis z mikrobloga

@login_zajety_sic: no ok, ale w norwegii jakoś chyba szczególnie się nie różnią przepisy, a nawet jeśli, to zastanawia mnie możliwość uzyskania uprawnień E do każdej kategorii w tym samym dniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ReFree: możesz oświecić ciemnych wykopków? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sebawo:
KATEGORIA C+E prawa jazdy uprawnia do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t łącznie z przyczepą. Posiadacz kategorii prawa jazdy B i C+E posiada również uprawnienia kat. B+E, podobnie jak przy posiadaniu kategorii C+E i D nabywa uprawnienia kategorii D+E. Rzeczywista masa całkowita przyczepy ciągniętej przez samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej tego samochodu powiększonej o 40 %.
@login_zajety_sic: no ok, przepis znam

B i C+E posiada również uprawnienia kat. B+E, podobnie jak przy posiadaniu kategorii C+E i D nabywa uprawnienia kategorii D+E

podobnie


więc pytanie jak zdobyć je wszystkie za jednym podejściem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sebawo: no przeciez ci napisałem, B,C,D zrobione było wcześniej ale bez uprawnień kat. E. Podchodzisz osobno na egzamin z kat.E i z automatu dostajesz na wszystkie inne kat. uprawnienia na E. Dla B,C,D przepisy sa te same jeśli chodzi o kat.E. A to że przyczepką przy osobówce się inaczej manewruje niż zestawem C+E to chyba normalne. Po prostu szkolnie z kat.E pokrywa wszystkie te kat.
@sebawo: @login_zajety_sic: Zostaje jeszcze kwestia daty wydania prawka z nowymi kategoriami.
Po zdaniu na kategorię C nie potrzebowałem od razu wbitej nowej kategorii, a wiedziałem że będę robił jeszcze C+E i żeby nie płacić dwukrotnie za wyrobienie nowego prawka to odbierałem je dopiero po zdaniu tej drugiej kategorii. Mam przez to kategorię C, C+E oraz B+E wbite z jedną datą choć między ich zdaniem upłynęły ok. 2 miesiące.
@ReFree wygląda jak podróbka ;) podejrzewam że przy kontrolach policyjnych nie ma łatwego życia, ponieważ to aż się prosi o zweryfikowanie prawdziwości ;)