Wpis z mikrobloga

Czy to normalne, że status zamówienia w @x-kom to "Zakończone"? Zapłaciłem, ale nie dostałem żadnej informacji czy już wysłane ani nic, no po prostu nie wiem nic, oprócz tego, że dzisiaj dzwoniła jakaś pani z ofertą dodatkowego ubezpieczenia i powiedziała, że pieniądze doszły
  • 19
  • Odpowiedz
@AwizisieAkat: status zakończone oznacza, że zamówienie jest przygotowane do wysyłki lub jest już w drodze do Ciebie. Wyślij nam wiadomość wraz z numerem zamówienia sprawdzimy dokładny status
  • Odpowiedz
@BobbyBambo: bardzo nam przykro z powodu Twojej opinii. Prosimy o podanie nam nieco więcej szczegółów dotyczących opisanej sytuacji, postaramy się wyjaśnić wszelkie wątpliwości
  • Odpowiedz
@Jestem_Tutaj: staramy się zawsze znaleźć odpowiednie rozwiązanie każdej sprawy. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące Twojej reklamacji postaramy się odpowiedzieć na wszystkie
  • Odpowiedz
@x-kom: trochę stary wątek, ale chciałem zostawić tu swój wpis, robiłem u Was zakupy w styczniu, był dzień obsuwy z towarem - brałem lapka z outletu, dostałem rabat na myszkę, którą też brałem do kompletu, więc moim zdaniem było profesjonalnie, miła obsługa przez telefon - sami dzwoniliście żeby mnie informować. Teraz złożyłem zamówienie za 12k (sic!), liczę na to, że nie wsadzicie mnie na minę (komentarze wyżej różnie o Was
  • Odpowiedz
@TheMan: wtedy wziąłem gdzie indziej, bo miałem dużo taniej ( ͡° ͜ʖ ͡°) poza cebularią, która tam potrafi stać w sklepie stacjonarnym nie mam zarzutów, można też pogadać o tym, co się kupuje, z racji tego, że mam blisko, nie zamawiam wysyłką, towar zawsze względnie na czas, więc wpadaj śmiało do @x-kom, na całe moje szczęście nie miałem nieprzyjemności ( ͡° ͜ʖ
  • Odpowiedz