Wpis z mikrobloga

@ketometomen: Gulfy i Pola będą najbardziej zajeżdżone. Ja bym rozważał Civika. Mój ojciec ma i szczerze mówiąc zalewa i jeździ pod warunkiem dbania np. o regularne wymiany oleju (nie, nie pije 0,5l na 1000 km). Ruda szmata go nie bierze, tylko inżynierowie wymyślili sobie wielowahacz na tyle i to może generować ciut kosztów. No i ten brak tunelu środkowego (płaska podłoga z tyłu) jest miód malina.
  • Odpowiedz
@Conquer: Jak komuś zależy bardziej na niezawodności niż na wyglądzie to seria obleci. Z ciekawostek powiem że 1.6 VTEC nie pije realnie dużo więcej od 1.4 więc zastanowiłbym się nad nim bo dynamika lepsza.
  • Odpowiedz
Panowie, to ma być coś do pracy, sklepu po bułki, koszta wiadomo najmniejsze, mało awaryjny i względnie wygodny.
Ja skłanaił bym się właśnie nad civic lub corolla.
  • Odpowiedz
@ketometomen: bierz civica 1.6, tylko NIE SPORT, bo zwykłe zawieszenie już jest dostatecznie sztywne. Jeśli mieszkasz w cywilizowanym kraju bez dziur w drogach, to zignoruj moją wiadomość ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Uparciuch: Ja nie mówię że Golfy to gunwo. Jak się dba tak się ma.. Można kupić auto za 1000zł które się nie będzie chciało z----ć a można wydać 20k na furę która na drugi dzień będzie do remontu czy się spali xD
  • Odpowiedz
@ketometomen: 3,5 roku mam Corolle E12 w 1.4 D4D.
Spalanie w zimie po mieście 6.1l/100km, na trasie najniżej udało mi się zejść do 3.6 (~100km, mgła, noc, pusto, 80-90km/h cały czas). Średnio zazwyczaj mam koło 5.1l/100km. Poza żarówkami H7 (wymiana obu poniżej 5 minut) i alternatorem (który podobno psuje się koło 180kkm) i rzeczami eksploatacyjnymi nic nie robiłem.
Z tyłu więcej miejsca niż w Golfie/Octavii z tych roczników,. Wyciszenie auta
  • Odpowiedz
@qmork: Wujek miał od nowości. 90km super wporzo :) Natłukł chyba ze 150kkm i oddał w rozliczeniu. Dobrze wspominał ten samochód ale ten mirek chce benzynkę. I wg. mnie diesel przed blok na zimę nie jest fajny. Samo auto jak najbardziej już tak.
  • Odpowiedz
@Piw_Benzyna: Ja też w następne celuję w Pb, ale głównie z uwagi, że we wszystkich nowych dieslach dpf'y drogie wtryski itd. Tutaj są wtryski po 800zł, rozrząd na łańcuchu, nie ma dpf'a, nie ma dwumasu, mało pali.
Btw kupiłem swoją w ASO zostawioną w rozliczeniu i miała 155kkm.
  • Odpowiedz