Wpis z mikrobloga

Mireczki moje #!$%@? sięga zenitu.

Niedawno kupiłem telefon w sieci euro rtv. Wszystko ładnie pięknie, telefon rozpakowany i użytkowany przez kolejne 6-8h.

Zaczynają się klocki w postaci zacinek, samoczynnego wyłączania, grzania się i koniec końców ekran wydaje się być wypalony w górnym lewym rogu.

Mówię ok, zdarza się więc lecę oddać telefon na gwarancję. Pan w euro mówi że mogę iść bezpośrednio do salonu sony celem przyspieszenia naprawy. Więc #!$%@? na drugi koniec Katowic a w salonie sony co słyszę ? Że gwarancję uzyskam tylko poprzez sklep który mi owy telefon sprzedał. Więc buty pod pachę i lecę znowu do RTV agd.

Uff udało się, telefon poszedł na serwis. Wraca z serwisu i okazuje się że telefon został uszkodzony mechanicznie. Ale moment kiedy i przez kogo ? Aktualnie jestem bez telefonu i z ratami na karku i totalnie nie wiem co zrobić.

Dodam że serwis twierdzi że to coś widoczne na ekranie to wina uszkodzenia telefonu. Na telefonie tego nie widać gdyz jest wyłączony i nie da się włączyć ! Czyli tak samo jak przed oddaniem na gwarancję.

Dołączam fotkę wyświetlacza.

Ktoś się spotkał z takim podejściem ? ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#sony #m5 #eurortvagd #pytanie
E.....e - Mireczki moje #!$%@? sięga zenitu.

Niedawno kupiłem telefon w sieci euro...

źródło: comment_MzhgydqG0IyrQXCpm36GqdKLqpwOKpmk.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dodam że telefon przed wysłaniem na gwarancję nie włączał się, dostaję foto włączonego telefonu z "uwalonym" wyświetlaczem i dostaję nadal nie włączajacy się telefon. Więc jak to sprawdzono ?
  • Odpowiedz
@EIPresidente: nie polecam Sony i w-supportu. Mój znajomy już 10 razy (!) oddawał Xperię Z3 Compact do serwisu, 4 razy dlatego że po naprawie i tak nie wszystko działało jak należy (raz dotyk, raz bateria, raz wgrali mu jakiś soft totalnie zbugowany i raz pękł mu ekran zanim zaczął go jeszcze używać po odebraniu z naprawy).
  • Odpowiedz