Wpis z mikrobloga

Mam problem z zamówieniem z gearbest. Zamówiłem zegarek Finow X5 i nie działa 1/4 dotyku, sprzęt był zepsuty od samego początku, w ich obsłudze gwarancji napisane jest, że mogę dostać refundację kosztów wysyłki do nich(do 50 dolarów), ale cwane Chińczyki w supporcie piszą mi, że mogą zrobić refund, ale tylko zegarka, a nie kosztów wysyłki i teraz ta rozmowa wygląda jak odbijanie piłeczki, jakiś pomysł co mogę zrobić? Ktoś już miał do czynienia z ich gwarancją? #gearbest #zakupyzchin
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Andczej: Poczekam na ich odpowiedź, napisałem już tak konkretnie, że oczekuję zwrotu kosztów wysyłki do chin, tylko zależy mi na czasie, myślisz, że jest szansa, że jak wyślę im potwierdzenie wysyłki z poczty to wysłaliby drugi zegarek? Czy będę musiał czekać aż go dostaną, sprawdzą przez swoich ekspertów czy jest uszkodzony i dopiero zrobią mi zwrot albo wyślą nowy?
  • Odpowiedz
@dam0n ale z Chińczykami nie da się polubownie. Postaraj się ich wydymac jak najbardziej niech się nauczą chujki bo jak patrzę na co oni sobie pozwalają ostatnio to tępić ich trzeba
  • Odpowiedz
@vlodek2532: Ja chyba za dobry człowiek jestem ( ͡º ͜ʖ͡º) Od dwóch dni mnie olewają i piszą to samo, zegarek jest nie do użytku, nie mogę wpisać na klawiaturze 4 literek, do tego nie działa sporo rzeczy, bo przycisk do akceptacji jest na dole(czyli tam gdzie dotyk nie działa). Tłumaczę im jak dziecku, że zegarek jest bezużyteczny to na początku oferowali zwrot 20 dolarów, teraz
  • Odpowiedz