Wpis z mikrobloga

@jestem_legenda: @mickovsky: to nie ja, nie jestem z Bydgoszczy i chyba nie pisałem tutaj z nikim na temat dtgas. Ale jak masz jakieś pytanie to pisz, kiedyś ustawiałem kilka. Choć jak mnie pamięć nie myli to w tej instalacji nie ma żadnych dobrych pomocy przy strojeniu (jeśli to sekwencja). Najlepiej ustawiać podglądając korekty paliwowe w ECU benzyny.
  • Odpowiedz
@biskup2k: no właśnie a czytałem że sterownik dtgas chyba nie ma dostępu do tych danych a sam też ich nie odczytam w żaden sposób bo to rover 214.

Ogólnie jest problem z mocą, tyle wiem. Nie ma mocy, słabo przyspiesza i delikatnie poszarpuje. Dziewczyna nim jeździ, ja mam drugie zmiany, mijamy się więc nic więcej nie wiem. Układ zapłonowy (kable i kopułka z palcem) nowy.
  • Odpowiedz
@jestem_legenda: Można próbować ustawić na wolnych przesuwając całą mapę tak aby czas wtrysku benzyny był taki sam przy pracy na lpg i benzynie wtedy na wyższych obciążeniach powinno być w miarę ok.
Jak chcesz to mogę zerknąć zdalnie jak masz internet w pobliżu samochodu.

Kolejna sprawa że w tych instalacjach często jest ustawione hasło ale zazwyczaj to 00000000 albo 11111111.
  • Odpowiedz