Wpis z mikrobloga

@Singularity00: przecież oni oferuję stare tytuły (cyfrowe) w cenie pudełkowej. To taniej będzie kupić pudełkową wersję fable, ograć i sprzedać. Co oni tam oferują: Fable 3, nba 2016 xD jakby wrzucali coś aktualnego to jeszcze idzie się tym zainteresować.
@janushek: Moim zdaniem to dobry ruch. Chciał bym na plejaka mieć abonament z grami bo granie online mnie nie interesuje, a to co dodają do Playstation + to w większości nic interesującego (tak wiem, że PS+ to głównie usługa online). A tak płacę za jakąś bibliotekę gier i mogę w sobie coś pograć. Niech będzie chociaż jedna gra miesięcznie, która mnie zainteresuje to i tak jest niezły benefit ^^
@KacperKingPL: Wsteczna kompatybilność w XO też nie jest idealna bo muszą przygotować dla danej gry taką opcję, więc to nie jest takie hop siup :D Chociaż przy tej dziwnej architekturze PS3 to cholera wie jak by wyglądało wdrożenie tego do PS4 (chyba by musieli to zrobić na poziomie hardware, ale nie znam się za bardzo na tym, tak strzelam). Nie mniej jednak był by to miły dodatek (jakoś mogli zrobić jeden
@Singularity00: dobre, pewnie pojda w tą stronę i beda coraz lepsze abonamenty, ciekawe czy to zmotywuje sony do podniesienia poprzeczki w ps+, niecg juz oleją te ps3 i ps vita i zaczną dawac jak kiedyś na ps3 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

no serio, kto normalny teraz kupi specjalnie plusa dla ps3 i ps vity, no #!$%@? kto?
@sevqk: ale lista obecna jest wstępna, ona ma być rozszerzana o koolejne gry. Taaka subskrypcja jest po prostu wygodna i za czasów dobrego plusa ten model dystrybucji był świetny bo odpada zabawa w resale staroci.
Wystarczy jedna czy 2 gry nawet co 2 miesiąc i już mamy dobry deal/

Nie mówię już o tym co jest w plusie a co w Goldzie bo to już kopanie leżącego :P
@Kikuchiyo:

Tak samo jak nic nie zrobili ze wsteczną kompatybilnością, którą zaoferował Xbox.

O zewnętrznych dyskach też tak pisali, że nie ma bo to wina budowy, infrastruktury i inne techniczne #!$%@? muje... i nagle to dodali. Patchem :|