Aktywne Wpisy
![wfyokyga](https://wykop.pl/cdn/c0834752/fc1df860267eef9195884874c97a8ce34e2d35ce6b30951b45b2517115b44699,q60.jpg)
wfyokyga +46
Okazało się, że dam radę przejść parę metrów bez kul. Coś się naprawiło, nie potrafię tego wytłumaczyć xD Oczywiście kuleje, inaczej nie da rady. No ale teraz mogę sobie coś przynieść, bo ręce wolne. W sumie zajebiste to było uczucie, taka wolność, duma i coś jeszcze, nie wiem. Nie będę odpowiadać na żadne pytania, piszę bo chciałem się pochwalić moim sukcesem hehexd Szkoda że w głowie dalej burdel, widocznie nie można mieć
![PodniebnyMurzyn](https://wykop.pl/cdn/c3397992/PodniebnyMurzyn_XAnFNRj8mv,q60.jpg)
PodniebnyMurzyn +60
W nocy sobie śpię śpię śpię
A w dzień sobie chodzę chodzę
A w dzień sobie chodzę chodzę
![PodniebnyMurzyn - W nocy sobie śpię śpię śpię
A w dzień sobie chodzę chodzę](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f518d458e85cab47a28db0ed4c3208f1a00ec064baa5d9fc84765cd829d2caa3,w150.jpg)
źródło: 5b06faa73a0a4b66a631e44618276363
Pobierz
Muszę przyznać, że sami jesteśmy dość zdziwieni, tym bardziej, że przez pierwsze trzy miesiące po premierze - gra zarobiła niecałe 1000zł. Staty dotyczą Google Play.
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.kivano.marblemachine
Marble Machine zostało ściągnięte ponad 300 000 razy.
To oczywiście nie jest dużo, ale satysfakcjonująco jak na grę, którą robiło się raptem 2 miesiące z hakiem, a potem pozostawiło własnemu losowi.
- gra nie była reklamowana oprócz jednego wpisu na pocket gamer (który i tak dał tylko około 900 ściągnięć)i kilku mniejszych w Polsce.
- ARPPU dla wszystkich krajów jest na poziomie 8.33 a średnia wartość transakcji to 8.31zł
- Kraje, które maja największy udział procentowy w ściągalności aplikacji to kolejno:
USA (17%) Rosja (11.20%) Niemcy (10.95%)
-Całościowy przychód z Rosji to przykładowo dla Rosji 613 zł, ale ARPPU wynosi tu 9.16 czyli dużo nam nie dali, ale jak już płacą, to płacą :) Dla porównania
ARPPU z USA to 8.21 a z Niemiec 8.27zł. (całościowy zarobek z Niemiec to 5tys zł).
-Ciekawostka z Polski - ARPPU wynosi 2.90 a całościowy zarobek to 300zł. Grę z Polski ściągnęło 1135 osób z czego 64 coś kupiło.
-W grze dostępnych jest kilka cen, które gracz może sam wybrać i jest to cena za całą grę. Może nawet wybrać wersję bezpłatną, ale wtedy aktywują się reklamy (właśnie z tego zrezygnowaliśmy, to był test który trwał 1,5 miesiąca wówczas gracz zostanie poinformowany, że może otrzymać od nas za darmo kod na grę jeśli tylko się wysili i napisze do nas maila :P . Oczywiście, najczęściej wybieraną opcją jest cena najniższa 1$ (2750 zamówień) ale najwyższa 10$ zdarza się częściej, niż się spodziewaliśmy (100 zamówień). Generalnie polecam ten sposób finansowania aplikacji - gracze chwalą. Jedyne czego brakuje, to możliwości dopłacenia. Tak,tak - często dostajemy komentarze i maile, ze komuś jest "wstyd" że zapłacił za mało i chce dopłacić.
- Gra jest dostępna na iOS ale nie wspieramy aktywnie tej platformy. O dziwo okazało się, że na androidzie ludzie płacą chętniej i więcej niż na apple i to do tego stopnia, że straciliśmy zainteresowanie platformą.
Jaki z tego wniosek? Zawsze jest nadzieja dla najmniejszych indyków :) (pamiętajcie, że gra nie była reklamowana!)
Tymczasem wystartowaliśmy też z tą grą na steam i byłoby mi niezmiernie miło, gdybyście wsparli nas swoimi głosami :)
W wersji na steam przewidziane są:
-lepsza grafika
-większe, bardziej złożone levele
-niska cena
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=865263003
#gamedev #indiegamedev #android #androiddev #google #gry #gryandroid
źródło: comment_PwVNZpoks2SglxYXjhXLTiNHudeZ3aNs.gif
PobierzAle ogólnie nieźle wyszło u was :D
A tak po za tym to nie bardzo.
@PieceOfShit: heheh dzięki : ) niesamowite, że ktoś to jeszcze pamięta ^^ hyhyhy: )
@NULLZILLA