Wpis z mikrobloga

@KrowieWymionaTDF: sentyment głównie, 1 jeszcze miała klimat, względnie ciekawą fabułę i zwroty akcji, natomiast 2 nie miała żadnych z tych rzeczy, przeciętne dialogi, npc, system walki(znaczy wątek dodatku przywrócił to co było najlepsze w I tj klimat i ciekawą fabułę) i piszę to jako fan tej serii który gra w 1,2,3 regularnie, średnio co najmniej raz na rok
@Certcvq: a nie? NK miało klimatyczny i ciekawy wątek z krukiem jak dla mnie, zwłaszcza w porównaniu do podstawki która była nudna i wtórna bez klimatu jakiegokolwiek, idź zabij smoki i tyle
@FotDK: ta, przez 5 minut może jest klimat, potem cały klimat znika, gdy już będzie sięwiedziało że wszędzie orki, paladyni w kopalniach i w zamku i smoki i tak w zasadzie nic więcej nie ma do roboty, zmarnowany potencjał totalnie, jarkendar to dużo bardziej klimatyczna lokacja dla mnie i tyle, po prostu czuć tutaj znowu ten klimat tajemnicy tak jak w starym gothicu 1
@FotDK: e tam, 3 to po prostu była inna gra i tyle, typowy sandbox, gdzie głównie liczyła się ekspolaracja, a fabuła, klimat itp ma mniejsze znaczenie, taki skyrim od PB
@Jurigag: no i właśnie szkoda, bo 1 i 2 pozostawiały dużo smaczków, dzięki którym aż się przebierało nogami by w końcu wyjechać na kontynent, choćby rozmowa z Ferosem typu "chodzą słuchy, że stolica upadła, a król nie żyje". Ilość nieopowiedzeń na temat Myrtany plus smaczki z przeszłości Khorinis vide forteca górska dawały klimat lvl 1000.

A potem jedziesz na kontynent i w sumie jest tylko #!$%@? z orkami.