Wpis z mikrobloga

#kiciochpyta #pracbaza

Mirki pomocy. Korzystam w robocie z kalendarza #google (zbiorczego), który kilka osób może edytować, następnie jest on co dzień za pomocą filtrów gmaila rozsyłany do wszystkich.
Brakuje jednak w tym możliwości stworzenia listy zadań, która:
* byłaby synchronizowana z kalendarzem,
* kontynuowałaby wyświetlanie zadania, którego nie wykonano.
Celem jest, żeby każdy widział co jest do zrobienia

Google tasks odpada, chyba, że macie jakiś pomysł jak to zrobić. Google reminders też, bo po "due date" powiadomienie znika, a chodzi tu o to, żeby było cały czas na tapecie.

Z czego Wy korzystacie? Podzielcie się !
#trello ? Czy da się przesyłać z trello listę kart na maila?

#evernote #pytanie #pomocy
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach