Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem studentką pierwszego roku, i nie mogę znaleźć nigdzie informacji na stronie mojej uczelni. Jeśli nie zaliczyłam jednego przedmiotu, to co w takim wypadku muszę zrobić?
Muszę napisać podanie do dziekana, o warunkowy wpis żebym mogła dalej studiować czy jakieś podanie o egzamin komisyjny? Nie wiem co pierwsze, jestem cała zestresowana i nawet nie myślę racjonalnie, wstyd.

#studbaza #studia #pytanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AnonimoweMirkoWyznania: tak jak inni piszą, zwyczajnie dowiedz się szybko w dziekanacie. Co uczelnia to inne reguły tak naprawdę, u mnie za niezaliczenie jednego przedmiotu dają dwa dodatkowe terminy poprawkowe w letniej sesji, ale u większości i tak mimo wszystko, jak mniemam, jest warunek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Jestem studentką pierwszego roku, i nie mogę znaleźć nigdzie informacji na stronie mojej uczelni. Jeśli nie zaliczyłam jednego przedmiotu, to co w takim wypadku muszę zrobić?

Może da się to jakoś załatwić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania zapytaj kogoś z roku wyżej albo właśnie u źródła - pani z dziekanatu. U nas np egzamin komisyjny to przywilej xD i czasem prowadzący traktują 2 termin jako komisyjny. Na pierwszym roku kluczowe może być zdobycie odpowiedniej ilości ects i tak np u mnie chemia miała tyle ects, że jak tego się nie zaliczyło to już oficjalnie powinno się powtarzać rok, ale podania do dziekana zalatwily sprawę wiec się nie
  • Odpowiedz