Wpis z mikrobloga

@la_usurpadora: Są wg mnie ciekawsze auta w tym segmencie od tych co wymieniłeś: Citroen C5 (trochę brzydsza kokpit od 508, ale hydro z tego rocznika gwarantuje bezobsługowość i bezawaryjność zawieszenia conajmniej do 200kkm o ile nie było dzwona i mega komfort, wyciszenie porównując do innych z tej klasy), Jaguar X-Type (mały w środku, produkowany tylko do 2009, ale ładny pomimo wieku, drogie części do wersji benzynowej, tanie do diesla, wykończenie i
@la_usurpadora: generalnie diesle PSA C5 są bardzo dobre, mało awaryjne. Ja mam 2.0 HDI 150KM (ale to 2015 rocznik) i daje radę z tą masą. Znam takich, którzy byli zadowoleni z 1.6 HDI (jeździłem, dla mnie za słaby na autostradzie, głośniejszy od 2.0, ja bym nie brał tak słabego silnika). Z benzynowych to tylko 1.6 THP, to auto potrzebuje momentu - silniczek jest na łańcuchu, wspólne dzieło BMW i PSA, montowane
Z benzynowych to tylko 1.6 THP, to auto potrzebuje momentu - silniczek jest na łańcuchu, wspólne dzieło BMW i PSA, montowane np. w Mini Cooper S. Silnik ma dobre opinie


@Vendetta0511: Podobno właśnie #!$%@?, problem z rozciągającym się łańcuszkiem rozrządu (o długość ogniwa). Boje się diesla, jeżdżę 15k rocznie MAX, do pracy mam 14km, mam teraz Seata z DPFem i wiem jaka to męka ;/
@la_usurpadora: wiem, ale podobno to grzech młodości, zostało wyeliminowane w 2010. Każdy świeży silnik ma wady, dlatego trzeba też patrzeć na rocznik i opinie/awarie o konkretnym roczniku. Z drugiej strony od 2015 już nie montują tego silnika w Citroenach, czyli coś mogło być na rzeczy. Najlepiej popytać na jakichś forach użytkowników z tego rocznika, który chcesz kupić. Przez 5 lat powinna wada wyskoczyć.

Jak śmigasz głównie po mieście to rzeczywiście może