Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Co znajoma kumpla wczoraj za akcje odwaliła! Umówiliśmy się wczoraj w pubie z kumplem i jego laską. No i jako że ja #przegryw i laski nie mam to kolega stwierdził, że zaproszą swoją znajomą to się zapoznamy może. Ja jako, że mało pijący jestem zgodziłem się za kierowcę być.

Poszliśmy do pubu i znajomi zamówili drinki, ale że planowaliśmy pobyć tam pare godzin to zamówiłem sobie małe piwo 0.33 wiedzac że za kilka h mogę jechać.

Nie będe streszczać imprezy, do rzeczy- mamy juź wracac do domu i ta znajoma kumpla też już po paru drinkach pyta jaki numer na takse. Ja mówię, że przecież odwiozę autem do domu wszystkich. A ona, że jak to pijany jechał będę. No to ja że 4h temu małe piwo wypiłem tylko a potem juź nic więc żaden problem a była już prawie 23 i ja jeszcze jakiś taksiarz porwie.

Wsiadłem do auta, laska kumpla też, kumpel mówi do koleżanki weź nie świruj a ona że na pały dzwoni jak pojade. Wysiadłem z auta z nia pogadać a ta podleciała i wyjeła mi kluczyki ze stacyjki i ze nie odda bo pijany nie pojade. Nawet bym odpuscil ale na drugi dzien do pracy rano wiec nie bede znowu taksą po auto wracal do miasta bo na wiosce mieszkam kawałek.

Patrze a akurat patrol jechał policji i ta debilja wyleciała na drogę i ich zatrzymała i się drze że pijany chce jechac i kluczyki mi zabrać musiała. No to panowie od razu doskoczyli do mnie i na tester mnie wzięli. A tu zielone się świeci. Pytaja co tu jest grane, ja mowie że nie wiem bo nic nie piłem, dokumenty też sprawdzili i wszystko gra.

Ale mówie już wkurzony byłem żeby tą koleżankę lepiej zbadali. Ona że co, że chyba nienormalny jestem, kazali jej dmuchnąć a tu czerwone. Potem na alko 0.5 wydmuchała prawie:) bagiety ją #!$%@?ły że jeszcze raz takie coś to jej sprawę założą za oszukiwanie policji.

Normalnie się zagotowała i WSIADŁA DO MOJEGO AUTA obrażona. A ja na to- co Cię posrało? Zadzwoń sobie po taksówkę. I wypieprzyłem ja z wozu.