Wpis z mikrobloga

Dalszy ciąg przebojów z #kivy
Nie mogę zrobić jednej rzeczy.

Mam jeden pythonowy plik z jakąś prostą funkcją. Np.: http://pastebin.com/75rJSi2k
Potem mam drugi plik pythonowy main.py z logiką: http://pastebin.com/kVHfXmhR
I trzeci plik Kv Language: http://pastebin.com/E8Wq8e53

Jak widać, button uruchamia funkcje, która działa sobie jakiś czas i zmienia się w niej zmienna "w".
Jak zrobić, by zmienna "w" (czyli string), wyświetlał się jako text w label?

#python #naukaprogramowania
  • 8
@piotrb: Ten print w funkcji nie jest do niczego potrzebny. Chodzi o to, żeby text Labela zmieniał się w zależności od tego jak wygląda zmienna "w".
Jeśli cos niejasno napisałem, to powiedz co, a chętnie wyklaruję.
@max1983: tekst CO TUTAJ? to jest statyczna informacja, ty chcesz ją zmieniać dynamicznie, jak rozumiem, np. co sekundę. Więc potrzebujesz timera, bo inaczej dostaniesz stan zmiennej po wszystkich obliczeniach.
@max1983:
Zrób sobie może jakąś klasę (tzn. nie musisz, chodzi o dodanie jakiejś funkcji wywoływanej co jakiś czas), tu taki przykład znaleziony w swoim kodzie na szybko:

from kivy.clock import Clock
np. w __init__
Clock.schedule_interval(self.moja_metoda, 0)

a w mojametoda zmieniasz ten Label.
@piotrb: OK mój błąd. Niepotrzebnie wstawiłem to "CO TUTAJ?"
To miało oznaczać, że nie wiem co tam wstawić. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak widzisz, w funkcji z pierwszego pliku jest zmienna "w", która równa się string: "Some text " + str(i)

Czyli dopóki funkcja się nie zakończy, zmienna "w" będzie "Some text 1", potem "Some text 2", "Some text 3" itd. aż pętla nie zakończy działania.

I