Wpis z mikrobloga

@kocham_jeze: Nie znam się, ale się wypowiem.

1. paleta kolorów słabo powiązana z kawą
2. na suwakach spróbuj dać jakiś gradient, bo w sumie jak jeszcze cenę mogę zrozumieć, ale falvour intensity nie ma żadnego wyznacznika. Podświadomie wiemy, że im więcej/bardziej/mocniej, tym w prawo, ale nie każdy jest kumaty.
3. wybieram te wszystkie opcje, a co dalej? Jakiś przycisk przejścia do kolejnego okna?

Z sugestii: wyrównaj baterie, godzinę i operatora (
@kocham_jeze: to znowu ja ( ͡° ͜ʖ ͡°) w cenie możesz dać szare/jaśniejsze te części suwaka, które odpadają. Ta cena $20-$30 też mi średnio leży w tym miejscu, ale nie mam lepszego pomysłu na to. PS coraz ciekawsze rzeczy wrzucasz
1. paleta kolorów słabo powiązana z kawą


@designr: w sumie tak chciałem właśnie, tzn jeden kolor kawowy a jeden jakiś randomowy.

na suwakach spróbuj dać jakiś gradient


właśnie myślałem o tym ale jakoś zrezygnowałem ( ͡° ʖ̯ ͡°), wykombinuję coś zaraz.

wybieram te wszystkie opcje, a co dalej? Jakiś przycisk przejścia do kolejnego okna?


W sumie to nie wiem xD myślę, że dalej klikałoby się w kawę
@xDrope:

PS coraz ciekawsze rzeczy wrzucasz


()

cenie możesz dać szare/jaśniejsze te części suwaka, które odpadają


Coś pokombinuję z tymi suwakami.

Ta cena $20-$30 też mi średnio leży w tym miejscu, ale nie mam lepszego pomysłu na to


Chciałem ją tak umiejscowić, żeby nie zasłaniać jej palcem przy dostosowywaniu. No i też nie miałem lepszego pomysłu xD

Dzięki za komentarz!
Tego nie rozumiem do końca, to apropos ikonki opakowania?


@kocham_jeze: tak

W sumie to nie wiem xD myślę, że dalej klikałoby się w kawę z sugestii. ale to taki half-assed koncept, nie całej aplikacji a samego ekranu ustawień. Ale rzeczywiście powinienem to w bigger picture robić.


kiedyś znajomy robiąć standardowo okno płatności do dailyUI, też zapomniał przycisku i drugi kolega mu to wypunktował, na co on szybko skontrował, że system automatycznie
@kocham_jeze: