Masz jakieś doświadczenie, czy tak sobie radośnie p--------z, porównując gotowy, renderowany w real time i zrigowany model, do przeróbki 2D z Photoshopa?
@weeman nie musi być ładna, wystarczy, ze nie jest kanciasto wymodelowana. Przecież tu o jakość modelu idzie, a nie o to czy piękna jest czy nie.
@kopaka jest przykładem realistycznie wykonanej twarzy w grze komputerowej... XD?
@frogfoot no tak, bo w grze z tego segmentu twarze głównych bohaterów są modelowane przez ludzi z semestrem doświadczenia. Przypominam, że nie gadamy o jakimś indyku...
no tak, bo w grze z tego segmentu twarze głównych bohaterów są modelowane przez ludzi z semestrem doświadczenia. Przypominam, że nie gadamy o jakimś indyku...
@Piterovy ale jaki to na związek z moją wypowiedzią? Zauważ jaki konkretnie fragment cytuje - tam nie ma nic o doświadczonych grafikach, tylko o jakiś moderach, co w jeden dzień o----------a lepszy model.
@frogfoot powiedziałeś, że mając semestr doświadczenia da się coś takiego zrobić. No więc sugeruję, że w Bioware na pewno stać ich na kogoś, kto troszkę dłużej w tym siedzi. A już na pewno po tej ilości DLC, które wydali ( ͡°͜ʖ͡°) Ależ mnie triggerują dzisiejszą polityką tworzenia gier xD
@frogfoot wczoraj był w gorących obrazek z wersją z moda, która wyglądała 100x lepiej niż oryginał, więc chyba jednak się da to zrobić w tym silniku itd
@corinarh: 2017 rok, a ludzie cały czas myślą, że bohaterka gry musi być ładna, bo brzydkich kobiet nie ma.
@weeman w ogóle patrzyłeś na te zdjęcia? Kwestia przyjemnego wyglądu to jedno (2017 - odkrywanie że ludzie lubią patrzeć na ładne widoki czy osoby). Mogli w tym wiedźminie nie męczyć się z pięknymi krajobrazami tylko d-----ć szarą mgłę, bo w rzeczywistości też jest brzydko xD
@corinarh: pamiętam jak Redzi tłumaczyli, że istnieje granica trudna do wychwycenia w trakcie tworzenia modelu, wyznaczająca czy stworzony wizerunek twarzy jest zbyt realistyczny. Stworzenie zbyt realistycznego modelu twarzy wbrew pozorom wygląda w grach nienaturalnie i jest podświadomie źle odpierane przez widzów.
Stworzenie zbyt realistycznego modelu twarzy wbrew pozorom wygląda w grach nienaturalnie i jest podświadomie źle odpierane przez widzów.
@DOgi: uncanny valley. Dlatego wieskzość dobrych modeli ma swój charakterystyczny styl. Ja już mam tak r-------y ten zmysł, że automatycznie akceptuję modele "scharakteryzowane" jako ludzkie. A potem bierze się zdjęcie i... o... czyli tak wygląda człowiek.
@corinarh: Miałem taka na Wezuwiuszu-3, krążowniku lekkim typu Lilith. Ostra suka, detonowała się podczas próby otworzenia słoika lopteryńskich korniszonów, nie mogąc zdzierżyć tego, że jej uroda nie jest kompensowana przez siłę mięśni, nawet pomimo wszczepów typu hr-54i. Eksplozja w----u zabiła 4 członków mojej załogi i mnie zraniła poważnie w okolicach lędźwi. Dlatego od tej pory cały czas biorę leki przeciwbólowe.
@corinarh no w c--j proste xD
Masz jakieś doświadczenie, czy tak sobie radośnie p--------z, porównując gotowy, renderowany w real time i zrigowany model, do przeróbki 2D z Photoshopa?
@kopaka jest przykładem realistycznie wykonanej twarzy w grze komputerowej... XD?
@frogfoot no tak, bo w grze z tego segmentu twarze głównych bohaterów są modelowane przez ludzi z semestrem doświadczenia. Przypominam, że nie gadamy o jakimś indyku...
@Piterovy ale jaki to na związek z moją wypowiedzią? Zauważ jaki konkretnie fragment cytuje - tam nie ma nic o doświadczonych grafikach, tylko o jakiś moderach, co w jeden dzień o----------a lepszy model.
Ależ mnie triggerują dzisiejszą polityką tworzenia gier xD
@weeman w ogóle patrzyłeś na te zdjęcia? Kwestia przyjemnego wyglądu to jedno (2017 - odkrywanie że ludzie lubią patrzeć na ładne widoki czy osoby). Mogli w tym wiedźminie nie męczyć się z pięknymi krajobrazami tylko d-----ć szarą mgłę, bo w rzeczywistości też jest brzydko xD
A już zupełnie odmienną sprawą
@DOgi: uncanny valley. Dlatego wieskzość dobrych modeli ma swój charakterystyczny styl. Ja już mam tak r-------y ten zmysł, że automatycznie akceptuję modele "scharakteryzowane" jako ludzkie. A potem bierze się zdjęcie i... o... czyli tak wygląda człowiek.