Wpis z mikrobloga

@QuantumMechanist: W zbrushu to jest naprawde proste tylko wymaga checi, czasu oraz troche umiejetnosci, ale ze w bioware pracuja sami dyletanci ktorzy maja w dupie ostateczny wynik wiec dla tych idiotow to jest niewykonalne. Moge sie zalozyc ze moderzy na pirackich zbrushach by zrobili ten model po prawej w dzien czy dwa bez najmniejszego problemu gdy bioware by sie #!$%@? i odwalilo takiego potworka jak po lewej.
@Killeras: co ma do tego silnik? Modele to modele importujesz je z np zbrusha po obcieciu polygonow i tyle. Frostbite jest nawet bardziej zaawansowanym silnikiem niz red engine ale ze bioware to debile to zrobili gorsze modele niz polacy w wiesku. To tylko pokazuje jak zachodnie studia sie popsuly i dobrzy graficy po prostu odchodza i sa zastepowani przez SJW grafikow ( ͡º ͜ʖ͡º)
@QuantumMechanist: bo te opinie piszą debile którzy prubóją usprawiedliwiać na siłę. Obecny cykl produkcji to cegiełki, gdzie każdy moze uzywac innego programu
(model bazowy) -> sculpt -> retopo/low -> teksturowanie na high -> wypalanie normalek i tekstur -> wrzucenie do silnika

i to dla modelu bo jak animacja to pewnie jest jeszcze inny program przez który to przechodzi. Ale tak silnik winny xD
To jakby mówić ze gra ma gównianą fabułę