@QuantumMechanist: W zbrushu to jest naprawde proste tylko wymaga checi, czasu oraz troche umiejetnosci, ale ze w bioware pracuja sami dyletanci ktorzy maja w dupie ostateczny wynik wiec dla tych idiotow to jest niewykonalne. Moge sie zalozyc ze moderzy na pirackich zbrushach by zrobili ten model po prawej w dzien czy dwa bez najmniejszego problemu gdy bioware by sie o---------o i odwalilo takiego potworka jak po lewej.
@Killeras: co ma do tego silnik? Modele to modele importujesz je z np zbrusha po obcieciu polygonow i tyle. Frostbite jest nawet bardziej zaawansowanym silnikiem niz red engine ale ze bioware to debile to zrobili gorsze modele niz polacy w wiesku. To tylko pokazuje jak zachodnie studia sie popsuly i dobrzy graficy po prostu odchodza i sa zastepowani przez SJW grafikow ( ͡º͜ʖ͡º)
@Piterovy: @corinarh: @corinarh: ja tam się za bardzo nie znam, ale czytałem opinie, że to właśnie wina frostbite, że te postacie wychodzą takie kukłowate
@QuantumMechanist: nope, w bf1 postacie wygladaly spoko (no oprocz tego ze wszedzie czarnych dodali) tutaj po prostu artysci z bioware s--------l sprawe
@QuantumMechanist: bo te opinie piszą debile którzy prubóją usprawiedliwiać na siłę. Obecny cykl produkcji to cegiełki, gdzie każdy moze uzywac innego programu (model bazowy) -> sculpt -> retopo/low -> teksturowanie na high -> wypalanie normalek i tekstur -> wrzucenie do silnika
i to dla modelu bo jak animacja to pewnie jest jeszcze inny program przez który to przechodzi. Ale tak silnik winny xD To jakby mówić ze gra ma gównianą
@corinarh: Ta z lewej to postać gracza? Generał Ackbar z Gwiezdnych Wojen. Coraz bardziej odechciewa mnie się śledzenia czegokolwiek o tej grze, bo co pokażą to wali taka lipą, że hej
@weeman: jesli chcesz sprzedac gre to musi, zreszta nie po to zatrudnili ladna modelke zeby zrobic brzydki model a ewidentnie artysci s---------i sprawe i jakims cudem po skanie wyszlo im cos takiego
@weeman: Przecież w filmach są zawsze ładne kobiety, to czemu w grach nie? Gry są ucieczką od rzeczywistości. Codziennie mam styczność z brzydkimi ludźmi. A może chcę od tego uciec i popatrzeć sobie na coś ładnego?
(model bazowy) -> sculpt -> retopo/low -> teksturowanie na high -> wypalanie normalek i tekstur -> wrzucenie do silnika
i to dla modelu bo jak animacja to pewnie jest jeszcze inny program przez który to przechodzi. Ale tak silnik winny xD
To jakby mówić ze gra ma gównianą
@QuantumMechanist
@Wysztiglowany
@Naxster
@dr_gorasul
Z ciekawości sprawdziłem czyją twarz "wymodelowali". W sumie podobna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@QuantumMechanist: To mogli robic gre na UE4 a nie p-------ć się w jakieś z-----e silniki.
@QuantumMechanist: to tak nie działa...