Wpis z mikrobloga

Nie polecam #virginmobile i ich podejścia do klienta. Przy zakupie pakietu minut w taryfie #freemium dostałem komunikat zwrotny o treści "błąd sieci". Pakiet zamówiłem jeszcze raz, tym razem obyło się bez problemów. Niestety jak się okazało minuty zostały aktywowane podwójnie. Nie wykorzystam ich z pewnością, więc w sumie 5zł przepada. Dział techniczny do którego zostałem skierowany stwierdza że aktywacja pierwszego pakietu odbyła się bez problemów więc nie widzą podstaw do zwracania pieniędzy. Niby to tylko 5zł, ale jednak czuje się oszukany.
  • 1
@HDMI: ja tam sobie ich chwalę. Sieć ogólnie, tanio i dużo. Jeśli chodzi o "dział techniczny" to mam wrażenie że pracują tam dwie osoby bo jak miałem problem z mms to ciągle kierowało mnie do tego samo gościa. Nie bardzo wiedział jak mi pomóc i musiałem sobie poradzić sam. Fakt że załoga jest jaka jest ale sam zauważyłeś że to tylko 5 zł. Czyli cena=jakość