Wpis z mikrobloga

Właśnie zaimplementowałem góry w http://wilds.io
Góry bedą dawały przewagę łucznikom ponieważ można strzelać na dół, zaś pociski lecące z dołu są blokowane. Ponadto z góry można zeskoczyć, lub spaść jeżeli ktoś na popchnie, lub zrobimy coś głupiego jak np turlanie przy krawędzi.

Nie ma ich jeszcze na mapie, narazie tylko filmik.

#rezogry #gamedev
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@rezoner jeśli masz już te wszystkie animacje i fizykę to dobra baza do osobnego projektu coop z questami i innymi, bo grywam często w wilds.io ale pograłbym sobie tak z kolegą poprzechodził misję i zagłębił się w fabułę i inne rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@pyrpl: Picuje narazie mechanikę walki i poruszania się w terenie - czyli tak zwany core gry.

Jeżeli gra wytrzyma - będzie przynosić dość siana, żeby żyć, a ja się nie wypalę - to plan jest taki, żeby pociągnąć ją w stronę otwartej mapy wzorowanej na Moonstone, gdzie gracze chodzą po dużej mapie i odwiedzają miejsca z przygodami https://www.youtube.com/watch?v=PLMFybclOJM#t=3m20s
  • Odpowiedz
@pogromca-motyli: Jak chcesz cokolwiek wyszarpać w dobie 5 sekundowego dostępu do setek gier to dodaj opcje grania jako gość - większośc użytkowników (w tym ja) prędzej zamknie zakładkę niż zarejestruje się w grze, o której nic nie wiadomo.
  • Odpowiedz