Wpis z mikrobloga

1.4 mln osiągnięte, podklasy w Pillarsach będą ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ciekawe co dadzą dalej.

Edycja - już wiadomo. Podwyższenie limitu poziomu (z 16 do 18)? No nie za bardzo ekscytujące. Tak samo mnich/kapłan jako towarzysz.

Banner Saga zebrała 89% potrzebnych funduszy (~178k/200k)

#pillarsofeternity #bannersaga #crpg
Lisaros - 1.4 mln osiągnięte, podklasy w Pillarsach będą ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ciekawe co dadzą...

źródło: comment_PMZmkxGHfpA3D5NRVBxNd89eM2vbQ1Ph.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Na prawdę wierzysz że Bethesda chciałą by zrezygnować z mainstreamowego FPSa z elementami przygodowymi na rzecz takiego oryginalnego Fallouta?


@void1984: Czy ja coś takiego napisałem? lol

A jeśli chodzi o Iron Tower, Dungeon Rats zrobili w 10 miesięcy, a teraz intensywnie pracują nad kolejnym erpegiem i wg ich szacunków powinni ukończyć za 3-4 lata (co jest dość standardowym wynikiem). Nad AoD pracowali 11 lat, bo pracowali nad grą dorywczo, mając
  • Odpowiedz
Czy ja coś takiego napisałem?


@Bethesda_sucks: Nie, ale zastanawiam się co mogliby zrobić inaczej w grze przeznaczonej do mainstreamowej gawiedzi, wliczając w to konsolowców. Tam nawet interfejs ekwipunku był skazany na obecny kształt.

Pamiętam rozwój AoD, śledziłem go latami, dlatego nie oczekuję od nich prędko kolejnego hitu.
  • Odpowiedz
@void1984: Zależy co rozumiesz przez "prędko", 3-4 lata na stworzenie gry to dość szybko. Nie wiem czy dadzą radę utrzymać poziom AoD, ale póki co jestem dobrej myśli. Mają świetny pomysł na setting (kosmiczny statek arka), o scenariusz raczej też nie trzeba się martwić, grafika powinna być dużo lepsza... Ogólnie informacji jest już całkiem sporo i regularnie (co miesiąc lub dwa) uchylają rąbka tajemnicy. Ostatnio zdradzili jak będzie wyglądało tworzenie
  • Odpowiedz