Wpis z mikrobloga

@sejsmita: nope, media głównego nurtu podały wiadomość i część z nich dodała, że poe to świetna gra. TotalBiscuit się kuruje i nie podjął tematu, Angry Joe grał w Tormenta, Super Bunnyhop nic nie skomentował... Inni jutuberzy mnie kompletnie nie obchodzą.

Generalnie trwa teraz wrzawa z powodu cofnięcia postaci do pierwszego poziomu.

Przynajmniej z tego co się orientuję.
  • Odpowiedz
No nie za bardzo ekscytujące.


@Lisaros: Akurat dla mnie bardzo, bo w jedynce dla mnie najciekawszy był wysokopoziomowy content ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Osobiście liczę na kolejne podwyższenie level capu do 20, oczywiście o ile będą potrafili to odpowiednio zapełnić zawartością.

@sejsmita: Czemu zaraz golenie frajerów? Jak widzę trend z rosnącymi cenami gier (Torment za 159zł na PC, lol), to jednak możliwość "zakupu" gry wcześniej, w
  • Odpowiedz
@Lisaros: @sejsmita: ja nie kumam, czemu organizowane sa takie zbiorki?
Rozumiem w przypadku 1 pillarosow, spotaki sie devowie bez studia, z pomyslami, bogata historia, startujacy od zera. Chcemy zrobic gre taka a taka z takimi pomyslami bedze to i to, robimy zrzutke zebysmy mogli wystartowac, nie martwic sie o to co do gara wlozyc tylko robic gre.
I to jest spoko.

Ale skoro 1 odniosla sukces, pozwolila zarobic jakas kase,
  • Odpowiedz
@sejsmita: @Lisaros: Podzielam zdanie sejsmity, PoE było chyba najlepiej sprzedającą się kickstarterową grą i choć przeważały pozytywne opinie to jednak sporo osób się zawiodło (ja akurat od początku nie wiązałem z tym tytułem większych nadziei ze względu na grupę docelową, czyli fanów BG). Dlatego dziwi mnie aż takie zainteresowanie, bo generalnie celem KS był właśnie "kickstart", czyli pierwszy krok/kop, który pozwoliłby się dalej toczyć już bez niczyjej pomocy. Tymczasem sporo
  • Odpowiedz
@PurpleHaze:
Z jednej strony się zgadzam (co można zauważyć czytając moją opinię wyżej), bo faktycznie celem KS-a było to co mówicie, ale z drugiej, w przypadku takiego Obsidianu, który wydaje ok. 1 mln $ na miesiąc pewnie nie stać ich na projekt finansowany z własnej kieszeni. Z tego co wiem to PoE uratowało firmę przed katastrofą (możliwym bankructwem) więc możliwe, że nie są w stanie wyłożyć sami takiej kasy. Poza tym
  • Odpowiedz
@wielooczek:

Jak widzę trend z rosnącymi cenami gier


Ok. To rozumiem, na zasadzie PREpreordera z rabatem. Nadal jednak nie uważam tego za uczciwe. Jak zauważył @PurpleHaze, z którego punktem widzenia zgadzam się w całości, studio wykorzystuje mechanizm nie przeznaczony już dla nich. Rozumiem chęć ochrony własnych interesów, ale w takim postępowaniu widzę duże zagrożenie. Jeszcze kilka takich akcji i crowdfunding (w przypadku gier) nie będzie możliwością a szantażem. Zaraz się
  • Odpowiedz
@sejsmita: @wielooczek: @PurpleHaze: @Bethesda_sucks: @kiciek:

Ale rozmowa się wywiązała ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja z kolei napiszę szczerze - nie wiem, co o tym sądzić. Dotąd uważałem tak jak PurpleHaze, że firma winna wystartować z jednym projektem na Kichstarterze/Figu, zgarnąć hajs i dalej robić tradycyjnie ze swoich pieniędzy. Jednak przykład Banner Saga 2 i pozyskanie większej wiedzy o samym Figu zmienił nieco moje
  • Odpowiedz
@sejsmita: Z tą Bethesdą to chciałbym zobaczyć, ale nie sądzę żeby oni się w to bawili, od tego mają DLC w stylu zbroja dla konia, a pieniądze które mogą uzyskać z KS są przy ich wielkości śmiesznie małe.

Edit:
BTW,

a na Obsidian już w ogóle nie liczę i nie ma mnie czym zrazić, może za wyjątkiem projektu nad którym po cichu pracują Tim Cain i Leonard Boyarsky.

fixed
  • Odpowiedz
Z tą Bethesdą to chciałbym zobaczyć, ale nie sądzę żeby oni się w to bawili, od tego mają DLC w


@Bethesda_sucks: Może nie w takiej formie. To co zaczął właśnie Obsidian, to dopiero pierwsza CHYBA pierwsza taka akcja. Ale nie ma takiego mechanizmu, z którego nie skorzystałby bogaty. Wszystko da się wypaczyć. Zresztą już square enix #!$%@? coś podobnego z preorderem do DXMD, gdzie ilość zamówień wpływała na dodatkową zawartość gry.
  • Odpowiedz
@Lisaros: OOOWTFITS!?

The entire project seems to have been mismanaged from the beginning till the end. 5 millions backer raised funds, Wasteland 2 income, Techland money and then still this cuts. (...) The inXile employees seem not to be that productive.


Dzięki za info. Brzmi jak mała apokalipsa. Taka gra nie kosztuje raczej 5 milionów, ale tak czy siak, jak czytam post i komentarze, to naprawdę wygląda, jakby coś bardzo mocno
  • Odpowiedz
na podwyższenie raczej większych szans nie ma. I tak dodanie podklas jest trudne, a jeszcze podniesienie poziomów do 18 - wiesz, to wszystko trzeba ... zbalansować ( ͡ ͜ʖ ͡)


@Lisaros: Sam na początku dołączyłem się do śmieszków z Sawyera i jego balansu, ale po patchach 2.0 i 3.0 uświadomiłem sobie, że największą bolączką gry był właśnie jego brak ( ͡° ʖ̯ ͡°
  • Odpowiedz
@Lisaros: Właściwie dodam tylko, że prawie każdy KS zaczyna się od "nie potrzebujemy wydawcy", a kończy na jego prezentacji na 3 miesiące przed premierą (Wasteland > Deep Silver, PoE > Paradox, Torment > Techland).

I duża część kampanii finansowania nie realizuje swoich obietnic (albo je wypacza). Na myśl przychodzi mi wykorzystywanie nazwisk znanych twórców, a następnie ograniczanie ich roli do "sprawdzisz czy są literówki?"

Mnie też zmartwił ten news z wycięciem
  • Odpowiedz
wolę wspierać mini i mikro developerów jak Iron Tower


@Bethesda_sucks: AoD jest świetne, wsparłem ich kiedyś, ale jeśli na ich kolejną grę trzeba będzie czekać tyle co na AoD, to moja raczkująca córka zdąży zdać maturę, a ja będę nadal czekał.

Podejrzewam, że Fallout 4 też mógłby wyglądać inaczej gdyby za sterami stali fani erpegów i ludzie z pasją, a nie ekonomiści, dla których liczy się maksymalizacja zysków, anie wydanie porządnego
  • Odpowiedz