Wpis z mikrobloga

@qoompel: ten purzelek to brzęczy jak osa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

zawsze podziwiam ogrom pracy tunerów którzy wyciągają po >500 koni, zestrojenie całości żeby nie popłynęły tłoki
  • Odpowiedz
@adwersarz: tak, takie auta są na jeden sezon, a bez zakucia całości to na jeden wyścig :P W skrócie, kujesz silnik, wsadzasz turbo takie że zasysa dzieci z chodnika + odpowiednie strojenie i masz kuca tyle że objeżdżasz 99% aut :)
  • Odpowiedz
@garsi:
Chyba nie kolego. Zobacz sobie BobaTurbo co porobił.
1.8l 16V i swego czasu ładował ponad 4bar w silnik i miał około 1150hp.
Co najlepsze upalał to bardzo często i srogo. Padały dyferencjały i półosie ale silnik wytrzymał i wytrzymuje nadal
  • Odpowiedz
@garsi:
A tak napisałem? :)
Zakres modyfikacji chociażby bloku silnika albo tulei jest całkiem spory a co dopiero zakute flaki. Nie wspominając o górze która jest w stanie ogarnąć takie obroty xD
Bez zakucia to nawet nie wystroisz motoru bo wpadnie do kanału na hamowni :) a co dopiero mówić o jednym wyścigu
Audi na końcu skradł mi serce. Jak zwykle :(
2.2T R5 brzmi niesamowicie
  • Odpowiedz
2.2T R5 brzmi niesamowicie


@PanKracy582: R5 to świetna sprawa :)
Wiadomo, że Audi w tym przoduje, ale całkiem fajne zabawki w swojej historii miało Volvo i Fiat :)

Fiat ma porządne 20V z VISem oraz 20V Turbo :)
  • Odpowiedz
@qoompel:
Volvo miałem... 2.0T R5.
Fiata 20V wolnossace też fajnie brzmi. Z turbo już tak mocno nie słychać ale też fajnie mruczy :)
Teraz mam R6 w BMW, też fajnie gada. No i te odcięcie :D
  • Odpowiedz
@PanKracy582: Ja na razie nie mam się czym pochwalić. Jedyne R6, które miałem to OM606 (3,0TD) w S210 :P Ale słychać już 6 garnków. Jeździłem brachola E39 523 (2,5) i już wrażenia słuchowe są zacne.

Kumpel miał 850 T5R kombi DOSŁOWNIE TAKIE :) Nudne do bólu, ale charakterne auto.
Jaki model Volvo miałeś? :)
  • Odpowiedz