Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mireczki czy podczas stosunku już po wytrysku, jeśli chcecie dalej kontynuować stosunek to szybko zmieniacie prezerwatywę i kontynuujecie (Bo jak sądzę nikt normalny nie kontynuuje w tej samej prezerwatywie)? Czy może jednak jednak po jednym wytrysku następuje już koniec seksu? Jestem totalnie zielony w te sprawy. Opcjonalnie możecie opisać swój pierwszy raz, bo trochę obawiam się swojego.
#seks #zwiazki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: ludolfina98
  • 39
  • Odpowiedz
Po wytrysku niczego nie będziesz w stanie kontynuować, więc nie masz się czym przejmować.


@Zeugma: To akurat nie jest prawda. Po wytrysku zdarza się (szczególnie przy silnym podnieceniu) że penis nadal pozostaje twardy i można kontynuować... co prawda doznania są raczej ekstremalne (bardzo duża wrażliwość, granicząca z nieprzyjemnością) ale da sie. I nawet czasem da się w ten sposób osiągnąć drugi wytrysk.

A #rozowepaski lubią, jak jeszcze chwilę się je zaspokaja
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: JA tam mogę jak skończę kontynuować. Najgorsza jest pierwsze 30sek. Ale dużo zależy też od kobiety, no i lecisz jak szalony. Co do prezerwatywy powinieneś się wykąpać i zmienić bo zawsze plemniki mogą się przenosić np na palcach na nową prezerwatywe itd. Lepiej oczywiście jak dziewczyna bierze tabletki, no ale wiadomo, zależy.
  • Odpowiedz
mniejzielony: Zależnie od danego organizmu i nawet lepszego czy gorszego dnia jeden mężczyzna będzie mógł kontynuować prawie od razu a inny przez dłuższy czas nie osiągnie wzwodu. Każdy organizm jest inny. Kwestia skuteczności prezerwatywy to inna sprawa. Jak po wytrysku będziesz kontynuował to może się zsunąć i problem gotowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zaakceptował: Zkropkao_Na
  • Odpowiedz