Wpis z mikrobloga

#obsidian się z nami droczy przez tę stronę: http://www.obsidian.net/la/

Oczywistym jest, że nawiązuje do Pillars of Eternity (2), kryptonim Project Louisiana. Dodatkowo, na forum firmy użytkownicy zajrzeli w kod strony, a tam znaleźli ukryte grafiki znaków z alfabetów różnych nacji w grze- po rozszyfrowaniu i połączeniu układają się w napis "Deadfire", a więc można śmiało zakładać, że akcja drugiej części PoE będzie się rozgrywała w Archipelagu martwego ognia.

No i raczej niedługo ujrzymy już oficjalną zapowiedź gry :)

Źródło: RPG Codex

#rpg #crpg #pillarsofeternity #gry
Pobierz wielooczek - #obsidian się z nami droczy przez tę stronę: http://www.obsidian.net/la/...
źródło: comment_xRe8qk67Fbb4UkyNbI6IpCdC1T0iiGcw.jpg
  • 12
@wielooczek: Akurat na RPG Codex mało kto ten news obchodzi, bo PoE było słabe, tam jest jedynie garstka osób, którym tak mdła gra się podobała. Ja już od jakiegoś czasu nie czekam na nic spod znaku tej firmy, choć może to się zmieni gdy w końcu ujawnią projekt nad którym pracują Tim Cain i Boyarsky (wciąż liczę na to, że Paradox da im robić kolejną grę w świecie WoD albo dostaną
@ithilcrack: Podobnie jak w Tyranny, interakcja jest niemal zerowa, nie ma większych opcji co do wykonywanych zadań (w takim Age of Decadence każde zadanie można było wykonać na co najmniej 3, zupełnie różne sposoby, w tym niemal zawsze była opcja niesiłowego załatwienia sprawy), a walki ssą. Porównywanie gier turowych do tych z aktywną pauzą mija się z celem, bo pierwszy system pozwala na taktyczne podejście, a drugi to nudna klikanina, która
@Bethesda_sucks: rozwoj lostaci jest lepszy. W wiesku nasz max 3-4 buildy w poe 11 postaci i kazda na kilka sposobow rozwijasz. Walki imo tez ciekawsze, w wiesku po prostu sa za proste. W poe buffy, przygotowanie przed walka mialy wieksze znaczenie.
Fabularnie sie nie wypowiadam kto co lubi. Ale wiesiek pierwsza czesc podstawki tez cieroi na syndrom "tak byla tu ale woierw posprzataj mi stodole to ci powiem gdzie jest Ciri/.no
@void1984 ciekawsze niz w wiesku. Wiem ze poe w systemie walk tez ma troche bledow. Np dla mie glowny ze podstawka po 1 akcie jak juz ogarniesz zasady to walki proste bywaja.

Jednak relatywnie w poe bardziej mi sie chcialo przechodzic kolejne razy niz wieska wlasnie przez budowanie postaci, nowa druzyna itp.
Czy poe jest lepsza gra niz wiedzmin - nie
Czy poe jest lepszym rpg niz wiedzmin - tak
@Zorak: Nie grałem w Wiedźmina3, jedynie w 1, ale sterowanie jedną postacią a całą drużyną to różne kwestie. Walka w czasie rzeczywistym w W1 mnie nie przeszkadza, cały czas śledzę co się dzieje z tą postacią. Walka paro-osobową drużyną w ten sposób to chaos.
@void1984 wiem ze walki w tych grach sa rozne solo vs team. Czas rzeczywisty vs aktywna pauza.

Po prostu w moim odczuciu lepiej sie walczylo i budowalo postac w poe niz wiesku.
@Bethesda_sucks: Nie każdą misję da się przejść na różne sposoby, ale mam nadzieję, że poprawią to w drugiej części bo bardzo dużo frajdy mi przyniosły Pillarsy. Klimatyczne lokacje i muzyka i przyjemna fabuła. Moim zdaniem Pillarsy nawet stoją wyżej od Baldur's Gate'a II, ale do pierwszych dwóch Falloutów to im trochę brakuje