Wpis z mikrobloga

Wszyscy się wypowiadają w sprawie solgazu to i ja się wypowiem. Ja tę firmę traktuję jak powietrze, ani mnie nie ziębi, ani nie grzeje. Jednak nie potrafię zrozumieć tej nagonki, nie widzę tutaj żadnego zarzutu uzasadniającego takie gnębienie. Bo to jest gnębienie i to polskiej firmy. Podobnie było z Solarisem, bardzo szybko wykopki postarały się o rozpropagowanie złej sławy. Tymczasem taka afera VW była u nas niemal niewidoczna (jeśli brać pod uwagę liczbę znalezisk i ogólną popularność). Inni producenci też robią "niezależne" testy i każdy wie ile znaczą, dlaczego więc miałoby być inaczej w przypadku Solgazu? No ale różnica jest, bo firma jest polska, a nie niemiecka...
Zresztą już samo to, że reklamują ją jako "płyty bez płomienia" powinno dać do myślenia... Osobiście w życiu nie kupiłbym takiego wynalazku, ale to nie powód żeby robić antyreklamę. Babcie i tak nie kupią tak drogiej płyty, a jak kogoś stać na solgaz to raczej ma tyle oleju w głowie żeby wiedzieć w co się pakuje.

Dobrze to współgra z ostatnim znaleziskiem, którego większość nawet nie przeczytała (lub nie zrozumiała, co jest typowe dla gimbusów): http://www.wykop.pl/link/3541003/wojna-informacyjna-na-wykopie/

Plujmy dalej na wszystko co polskie, (((pewne osoby))) już zacierają ręce.

#solgaz #afera #aferasolgazu
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Przeciez afere w wiekszosci teraz prowadza typowe mentalne gimbusy,ktore w szkole na przerwach nie majac sie czym pochwalic opowiadaja jakiego to mema nie stworzyli.
Mnie tak ch..j obchodzi co sie dzieje w tym temacie; jedynie wkur##a mnie ze cale gorace zasrane p--------i.
  • Odpowiedz
@Bethesda_sucks: Solaris sobie zasłużył. Najpierw się zaczął bawić w cenzurę na wypoku, a później obiecał nam w ciągu tygodnia wydać oświadczenie, którego nigdy nie wydał. Tak się nie traktuje ludzi. Stara gwardia pamięta.
  • Odpowiedz
Jednak nie potrafię zrozumieć tej nagonki, nie widzę tutaj żadnego zarzutu uzasadniającego takie gnębienie.

@Bethesda_sucks: chyba chodzi o dwie kwestie:
1. kłamstwo (w kwestii rzekomej oszczędności)
2. przekupywanie społeczności - co chwilę Solgaz rozdawał coś na wykopie, a każdy kto ogarnia podstawy marketingu wie, że takie budowanie społeczności kompletnie nic nie daje. Tzn. daje, ale bardzo łatwo i szybko takie społeczności się traci.
  • Odpowiedz
@Bethesda_sucks: "a jak kogoś stać na solgaz to raczej ma tyle oleju w głowie żeby wiedzieć w co się pakuje. " i przeczytają stare opinie i wtopią!

Poza tym obejrzyj sobie filmik, jak na rozgrzaną płytę wylewają wiadro wody i dla dodania dramaturgii trzęsą kamerą - żenua na maksa dla mnie.

Mam w domu tę płytę (nie ja decydowałem) - znowu są slady na trasie spali, nie do wyczyszczenia, chyba,
  • Odpowiedz
Jednak nie potrafię zrozumieć tej nagonki, nie widzę tutaj żadnego zarzutu uzasadniającego takie gnębienie. Bo to jest gnębienie i to polskiej firmy.


@Bethesda_sucks: ja jednak nie potrafię zrozumieć tego gnębienia Pana Prezydenta Polski Bronisława Komorowskiego które trwało na wypoku latami. Bo to było gnębienie i to Polskiego Prezydenta
  • Odpowiedz
@Bethesda_sucks: wolny rynek to jest to prosze Pana, ze ja idę do sklepu i prosze Pana ja kupuje produkt lepszy, tańszy, bardziej konkurencyjny prosze Pana, a nie produkt Polski, bo jest Polski. Jak produkt Polski bedzie lepszy, tańszy i bardziej konkurencyjny to ja prosze Pana go kupie. Sami siebie gnoimy, jak powiedział jeden z colegow, bo polskie firmy to prosze Pana januszex-pol, bez podejść jakościowych, strategicznych i wolnorynkowych rozumianych jako
  • Odpowiedz
@Bethesda_sucks: Tu chyba nie chodzi o firmę a o Biela. No, że był taki fajny, śmieszkował, rozdawał kubki i w ogóle, a okazał się kłamcą i wątpliwym moralnie propagatorem oszukańczej marki.
  • Odpowiedz
@verto:

IMO w chwili obecnej chodzi o to, że Pan od PR firmy Solgaz przedstawia się jako "Czarodziej marketingu i social media"

Faktycznie trochę brakuje tu samokrytyki, z drugiej jednak strony przed tą całą nagonką na Solgaz można było się o takie miano pokusić. Warto zaznaczyć, że do nazywania go tak doprowadził Wykop.

a od lat stosuje marketing szeptany (a wręcz wrzeszczany) nieudolnie spamując po forach i grupach dyskusyjnych
  • Odpowiedz