Wpis z mikrobloga

@x-kom co z Wami jest nie tak?
Pomimo, że macie tak złą opinię dotyczącą relacji z klientami wciąż nic się u Was nie zmienia…

Dostałem z serwisu Acer dokument potwierdzający, że laptop, który u Was kupiłem nie nadaje się do naprawy i należy się zwrot pieniędzy lub wymiana sprzętu na nowy.
I tu zaczynają się schody…

Dzień 1. Dzwonie do Was - Pani konsultantka po podawaniu jej przez 15 minut wszystkich danych (konto allegro, email, data zakupu, data zgłoszenia reklamacyjnego, numer seryjny, numer transakcji etc.) ostatecznie odnajduje sprzęt, po czym informuje, że nic nie może zrobić ale przekazała sprawę do działu technicznego, który oddzwoni i wszystko wyjaśni w ciągu 30 minut.

Dzień 2. Po 24h nikt do mnie nie dzwoni... próba nr 2... tym razem Pan konsultant bez podawania z mojej strony żadnych danych informuje mnie, że wystarczy wysłać dokument na adres email nla@x-kom.pl - O_o świetnie...

Dzień 3. Otrzymuje od Was maila, że zgłoszenie przyjęte ale zakup był z innego adresu e-mail więc mam z niego wysłać upoważnienie... problem w tym, że podany przez Was adres nigdy do mnie nie należał.

Dzień 3.74 Dzwonię do Was, zostaję przełączony do Pana Dawida, który zajmuje się tą sprawą. Dziwna sprawa... zakup przypisany jest do innego klienta, wkradł się błąd. Pan Dawid poinformował mnie, że skontaktuje się z odziałem, wyjaśni sprawę i oddzwoni w ciągu 3-4h.

Dzień 4. Nikt nie oddzwonił... dzwonię na infolinię, Pana Dawida nie ma, konsultant nie jest w stanie mi pomóc, zostawia wiadomość Panu Dawidowi, proszę czekać.

Dzień 5. Niedziela – nieczynne

Dzień 6. Nikt nie oddzwonił... dzwonię na infolinię, Pana Dawida nie ma, będzie w południe. Konsultant nie jest w stanie mi pomóc, zostawia wiadomość Panu Dawidowi, proszę czekać.

Dzień 7. Nikt nie oddzwonił…

Nosz motyla noga!!

Nie zgodziliście się na zwrot pieniędzy, tylko wymianę na inny sprzęt... ok, zgodziłem się.

Ale skoro tak oczywiste sprawy reklamacyjne zajmują u Was w firmie tyle czasu to szczerze odechciewa mi się kupować od Was cokolwiek. Jeśli coś w nowym sprzęcie padnie, ze zgłoszeniem będzie prawdopodobniej znacznie gorzej niż teraz...

A już cholernie irytujące jest jak ktoś mówi mi, że oddzwoni za godzinę lub 3-4, po czym olewa sprawę, a ja czuwam przy telefonie jak harcerz na warcie!

I jeszcze na koniec przez te całe opóźnienia z Waszej strony jestem w plecy bo sprzęt komputerowy z tego co widzę z dnia na dzień drożeje u Was od 10 do nawet 100zł na produkcie!

#xkom #gorzkiezale #januszebiznesu #sklepyinternetowe
  • 4
@aszkemason_adamazy: najmocniej przepraszamy za zamieszanie i wszelkie niedogodności. Prosimy o przesłanie nam numeru zamówienia, niezwłocznie sprawdzimy, co dzieje się z Twoją sprawą, a także poszukamy również odpowiedniego rozwiązania.