Wpis z mikrobloga

Udało mi się odwzorować stary przebieg rzeki San oraz Solinki. Gracz będzie miał mozliwość postawienia zapory w jej realnym miejscu i zalania terenów u zbiegu rzek lub granie z rzeką i budowanie miasta w miejscu jeziora.
Osiągi zapory są prawdziwe bez żadnych modów (musi być dobrze umieszczona). Od 160MW do 220MW, czyli wystarczy spokojnie na duże miasto.
Zostało mi jeszcze sporo roboty z liniami brzegowymi, drogami i lasami. Myślę nad znalezieniem kogoś do pomocy.

Na potrzeby mapy poprawiłem niebo i postaram się zmienić tekstury zbocza, aby były bardziej realne. Może zdobędę lepsze drzewa.

#bieszczady #solina #citiesskylines #gry #chwalesie
KCPR - Udało mi się odwzorować stary przebieg rzeki San oraz Solinki. Gracz będzie mi...

źródło: comment_3yt98qWZh1fPES9LzIAWcVxG8IjcQ6Ye.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
@ThoughMass: Jest to moc generowana przez 5 elektrowni węglowych w grze, więc wystarczy na duże miasto, ale oczywiście później elektrownia jądrowa będzie niezbędna.
  • Odpowiedz