Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Uważasz, że jesteś #!$%@??
Uważasz, że przegrywasz życie?
Pobij to, amatorze.

Niebieski, 27 lat.
Nigdy nie byłem na jakiekolwiek imprezie.
Nigdy nie byłem na randce.
Nigdy nie miałem dziewczyny.
Nigdy nie całowałem dziewczyny.
Nigdy nie trzymałem dziewczyny za rękę.
Nigdy nie miałem koleżanki.
Nigdy nie miałem przyjaciela.
Zero kolegów.
Zero znajomych.
Urodziny zawsze przed komputerem.
Sylwester zawsze przed komputerem.
Chorobliwa nieśmiałość.
Brak odwagi do zmiany czegokolwiek.

Najgorsze jest to, że nie mam żadnego doświadczenia w randkowaniu, czy chodzeniu na imprezy. Wyobrażacie sobie kolesia, który w wieku 27 lat idzie pierwszy raz na imprezę, albo randkę? #!$%@?, chyba bym spłoną z zażenowania. Jak wyobrażam sobie tę sytuację, to muszę się przejść po pokoju. Kobiety wyczuwają brak jakiegokolwiek doświadczenia i obycia, wiec uciekają. Faceci nie chcą mieć znajomego, który jest towarzyską kaleką i ma kija w dupie ze stresu. Z dnia na dzień, coraz bardziej staczam się w czeluście #!$%@? i nie potrafię tego zmienić, pomimo tego, że bardzo bym chciał, ale za bardzo boję się ryzyka, odrzucenia i wyśmiania. Ciężkie i przede wszystkim samotne jest życie prawdziwego przegrywa.
#przegryw #stulejacontent

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 25
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Za pierwszym razem nikt nie miał doświadczenia i każdemu drżą porty, ale jednemu to widać bardziej, drugiemu mniej. Kierujesz się jakimiś internetowymi stereotypami i opiniami, dobrze z tym skończyć. Postępuj według własnego przeczucia, nie wątpliwych rad.
  • Odpowiedz
leokadia: spróbuję
mam prawie 50lat
przez całe życie miałam tylko jednego faceta
mam sporą nadwagę(nie nie zawsze byłam gruba, ale nawet jak byłam szczupła wydawało mi się że jestem tłuściochem)