Aktywne Wpisy
kingszajs +3
Polecacie jakąś grę na majówkę? Szukam czegoś dobrego na PC lub PS5. Ogólnie mam za sobą wszystkie znane topowe gięty, RDRy, TLOU, GODy, Horizony, Ghost of Tsushima, Days Gone, etc. Chyba maksymalnie wykorzystałem potencjał rynku gier...
Gry multiplayer odpadają, nie kręcą mnie. Szukam czegoś co naprawdę wciągnie pod kątem fabuły i też żeby reszta aspektów trzymała sensowny poziom.
Rynek gier strasznie się skiepscil albo już ewidentnie jestem stary ( ͡° ʖ
Gry multiplayer odpadają, nie kręcą mnie. Szukam czegoś co naprawdę wciągnie pod kątem fabuły i też żeby reszta aspektów trzymała sensowny poziom.
Rynek gier strasznie się skiepscil albo już ewidentnie jestem stary ( ͡° ʖ
Dominik76 +20
#p0lka
Gorąco polecam
Gorąco polecam
Zasady:
1. Każdy w komentarzu oddaje maksymalnie 3 głosy: pierwsze, drugie i trzecie miejsce, które punktowane są odpowiednio 10 pkt., 5 pkt i 2 pkt.
2. Głosowanie dotyczy filmów, które w 2016 roku miały swoją premierę w polskich kinach.
3. Pod głosami można dodać komentarz, uzasadnienie, ale nie jest to obowiązkowe. Jednak dzięki temu prezentacja wyników może być ciekawsza.
4. Koniec głosowania w czwartek o 23.00, prezentacja wyników w piątek.
6. Zachęcam do plusowania wpisu, bo jak więcej osób go zauważy, to będzie więcej głosów, a wtedy będzie miało to wszystko większy sens.
5. Wręczenie nagrody za "Film roku według Mirko" do ustalenia, bo trzeba będzie zgrać terminarz z hollywoodzkimi gwiazdami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#film #filmy #kino #wykop #wykopwybiera #paranafilm
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
2. Lobster
3. Ostatnia rodzina
2. Przełęcz ocalonych
3. Deadpool
1. Syn Szawła - za nowatorskie podejście do kina Holocaustu
2. Lament - klimatyczny horror opierający się na koreańskich mitach i wierzeniach
3. Łotr 1. Gwiezdne wojny - historie - za przywrócenie serii mocy, wielkie serducho włożone w ten film oraz ostatnie 30 minut
1. Rouge One
2. Deadpool
3. Przełęcz ocalonych
1. Zjawa
2. Zwierzogród
3. Kubo i Dwie Struny
1. Nienawistna ósemka
2. Przełęcz ocalonych
3. Deadpool
Komentarz usunięty przez autora
1. Legion samobójców
2. Pitbull. Niebezpieczne kobiety
3. Noc oczyszczenia: Czas wyboru
1. Zwierzęta Nocy
2. Arrival
3. Kubo i Dwie Struny
2. Deadpool
3.Wołyń
2. Nowy początek
3. Zjawa
1.Arrival. (Nowy początek)
2.Hacksaw Ridge. (Przełęcz ocalonych)
3.Nice Guys. (Równi goście)
1.Przełęcz ocalonych
2.Pitbull. Niebezpieczne kobiety
3.Wołyń
1. Zjawa
2. Zwierzogród
3. Wołyń
2. Wołyń
3. Nienawistna ósemka
1. Legion samobójców
2. Deadpool
3. Pitbull. Niebezpieczne kobiety
1. Deadpool - życiowa rola Ryan Reynoldsa. Dużo zabawnych scen, dialogów oraz flaków ;)
2. Zwierzogród - zabawna, inteligentna i pięknie wykonana animacja :) Taki rodzynek w serniku animacji z ostatnich lat ;)
3. Pitbull. Niebezpiecznie kobiety.
Najgorszy film 2016:
Legion Samobójców - 2/10 - strata czasu i nerwów. Ładnie opakowane g...ale trzeba przyznać twórcom konsekwencje. Debilna fabuła i dialogi od początku do końca.
1. Legion samobójców
2. Deadpool
3. Pitbull. Niebezpieczne kobiety