Wpis z mikrobloga

@tixe_: To wpis to niby takie heheszki, ale jednak dużo w nim prawdy. Wystarczy choćby pomyśleć o oknie dialogowym - twórcy muszą przystosować interfejs do tego by ludzie grający na konsoli, w odległości 2-4 metrów od telewizora(do tego może się zdarzyć, że TV jest tylko 720p zamiast Full HD) byli w stanie odczytać możliwe do wyboru kwestie.

Się ludzie dziwią czemu zrobili to gówniane "kółeczko" w ME/Fallout 4, gdzie wybrana opcja
@Wiedmolol: Technicznie to jest akurat proste do rozwiązania - wystarczy cały ekran zastąpić powiększonym oknem dialogowym, które będzie się scrollowało wraz z przeglądaniem dostępnych opcji dialogowych. Nie trzeba od razu tego spłycać do "tak/nie/może/zaatakuj".

Bardziej chodziło mi o to, że ta gra na konsole się raczej nie przyjmie ze zwględu na stopień skomplikowania :>
@tixe_: No ja wiem, że można to tak rozwiązać, ale czy twórcy zdecydują się tych głupich konsolowców zalać ścianą tekstu? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zobaczymy. Mimo wszystko mam nadzieję, że wiedzą co robią.