Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
jak się ogarnąć z życiem? #niebieskipasek lvl 22 here i mam problem. Otóż nie wiem jak się usamodzielnić? jak zacząć zarabiać? boje się, że rodzice niedługo będą chcieli mnie wypędzać z domu. Niektórzy moi znajomi (no tacy niekoniecznie koledzy bo jestem raczej piwniczakiem bez bliskich przyjaciół) którzy są w moim wieku już się usamodzielnili. jeden się ożenił. ma robote. A ja co? Nie wiem od czego zacząć. Jak złapać jakąś prace żeby móc się z niej utrzymać? Czy to niemożliwe i normalne jest w tym wieku utrzymywanie przez rodziców? No czasami z tatą w pracy pomagałem i jakieś pieniądze dostawałem ale to nie jest stała praca i wystarczająca płaca. Jestem po technikum informatycznym ale tak jakby niewiele się z niego nauczyłem, choć chciałem. Znam C++ trochę ale nie na poziomie zaawansowanym. dot neta też trochę ale żeby nawet jako junior się gdzieś załapać to trochę trzeba umieć. Jakieś GITy, dodatkowe biblioteki trzeba mieć lekko ogarnięte żeby mnie przyjeli. a ja #!$%@?łem i przespałem sporo tematów. teraz jestem na gówno studiach bez konkretnej przyszłości bo jak próbowałem na informatyczne pójść to mi nie wyszło już po pół roku. Za dużo teorii matmy było. wiem że to potrzebne w informatyce ale nie dałem rady. Ogólnie programowanie mnie nie odstrasza i myślę że radzę sobie z rozwiazywaniem problemów, ale po prostu mam spore braki w wiedzy. Poradzicie? gdzie warto szukać pracy? takiej na początek.
PS. czy ktoś wie co trzeba umieć z programowania np. C++ żeby nazwać się poziom średni albo średiozaawansowany? Bo nie wiem jak się określić. #programowanie #informatyka
#praca #pracbaza #doroslosc #gorzkiezale

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 14