Dobra Mireczki, ostatnio nie miałem czasu nic wrzucić. Dzisiaj na tapetę leci ostatni z modeli E30 M3. Produkowane przez 4miesiące od 12.1989 roku, stworzone do walki z 190E 2.3 Cosworth - skutecznie trzeba dodać - Sport Evolution z S14B25 pod maską. W porównaniu do najpopularniejszego M3 Cabrio ze 195KM, ostatni wypust miał 238KM i jak na 2.5l, aż 275Nm@4750. Niezły wynik jak na 4cylindrową jednostkę N/A. Z ciekawszych różnic można zauważyć: - większe zawory - agresywniejszy czas otwarcia zaworów - dodany dodatkowy natrysk oleju pod tłokami (dla chłodzenia) - mniejszy zbiornik paliwa - 10mm niższa i większy pakiet aerodynamiczny (m.in. jeszcze wyższy spojler na tylnej klapie) - delikatnie szersze nadkola mieszczące teraz szersze opony na BBS R16 7,5J
Reszta to M3 na sterydach - pełne wyposażenie + klasyczna dla tego okresu skrzynia DOGLEG - jedynka w miejscu dwójki, ponoć w drogowym ściganiu ważniejsze jest przebicie z 2 na 3 niż z 1 na 2. ( ͡°͜ʖ͡°) Wyprodukowano 600 egzemplarzy.
@kipowrot: Ech... Ten uczuć kiedy wiesz ze nigdy nie bedziesz mial takiego cuda :\ Dobrze pamietam ze ksztalt E30 to ponoc najbardziej proporcjonalny woz jaki powstal? Jak wygram w totka to kupie sobie jeszcze E30 i E34. Bo E32 juz mam ( ͡°͜ʖ͡°)
@kipowrot: Dlaczego rozczarowala? Ze brak ESP ASR EBD #!$%@?? Taki urok tego auta... Woz jak najbardziej prawilny a nie jakies turbopopierdółki jak teraz robią :(
@PanKracy582 rozczarowala by, bo nie ma tyle mocy, fakt jeśli chodzi o 'Driving experience' to nadal super tylko powoli. Dużo ludzi mówi tak o tym sprzęcie. W E30 chodzi o prowadzenie, w E36 o silnik, E46 najlepsze M3, a E92 V8 i szaleństwo, F30 to już Turbo Potwór.
@bm31: Tanio xD Czyli bedzie trzeba wrzucic wiadro pieniadza i wyjdzie drozej niz kupic egzemplarz w b. dobrym stanie. Za darmo bym nie wzial nawet. Biedasilnik. Minimum 3.5 musi byc
Dzisiaj na tapetę leci ostatni z modeli E30 M3.
Produkowane przez 4miesiące od 12.1989 roku, stworzone do walki z 190E 2.3 Cosworth - skutecznie trzeba dodać - Sport Evolution z S14B25 pod maską.
W porównaniu do najpopularniejszego M3 Cabrio ze 195KM, ostatni wypust miał 238KM i jak na 2.5l, aż 275Nm@4750.
Niezły wynik jak na 4cylindrową jednostkę N/A.
Z ciekawszych różnic można zauważyć:
- większe zawory
- agresywniejszy czas otwarcia zaworów
- dodany dodatkowy natrysk oleju pod tłokami (dla chłodzenia)
- mniejszy zbiornik paliwa
- 10mm niższa i większy pakiet aerodynamiczny (m.in. jeszcze wyższy spojler na tylnej klapie)
- delikatnie szersze nadkola mieszczące teraz szersze opony na BBS R16 7,5J
Reszta to M3 na sterydach - pełne wyposażenie + klasyczna dla tego okresu skrzynia DOGLEG - jedynka w miejscu dwójki, ponoć w drogowym ściganiu ważniejsze jest przebicie z 2 na 3 niż z 1 na 2. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wyprodukowano 600 egzemplarzy.
#bmwnadzis #bmw #bmwboners #motoryzacja #prawilnebmw #bmwm3
Ta sylwetka..... <3
Boje sie nawet myslec ile to kosztuje
Ech... Ten uczuć kiedy wiesz ze nigdy nie bedziesz mial takiego cuda :\
Dobrze pamietam ze ksztalt E30 to ponoc najbardziej proporcjonalny woz jaki powstal?
Jak wygram w totka to kupie sobie jeszcze E30 i E34. Bo E32 juz mam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie wiem, ale fajna jest. Nie można tym jeździć, bo dzisiaj by rozczarowala.
Dlaczego rozczarowala? Ze brak ESP ASR EBD #!$%@?? Taki urok tego auta...
Woz jak najbardziej prawilny a nie jakies turbopopierdółki jak teraz robią :(
https://youtu.be/3uNiye9G8HI
Tanio xD
Czyli bedzie trzeba wrzucic wiadro pieniadza i wyjdzie drozej niz kupic egzemplarz w b. dobrym stanie.
Za darmo bym nie wzial nawet. Biedasilnik. Minimum 3.5 musi byc