Wpis z mikrobloga

Wysłałem niedawno telefon na trzecią naprawę gwarancyjną z tą samą usterką.
Problem: #!$%@? wyświetlacz.

Przed trzecią wysyłką otrzymałem informację iż:

W przypadku potwierdzenia usterki sprzęt zostanie wymieniony na nowy. Wysyłając telefon proszę o załączenie: (bla bla bla)


Tak też zrobiłem, dołączyłem wszystko + zdjęcie całej usterki.

Dziś otrzymałem telefon, który miał wymieniony tylko i wyłącznie wyświetlacz.

Co mogę w takiej sytuacji zrobić?
Wiadomo, napisać maila żeby mi wymienili na nowy telefon. Ale czy mogę żądać od nich więcej (LG)?

Przez kolejne dwa tygodnie będę z telefonem, który znacznie utrudnia moją pracę, wręcz nawet ją uniemożliwia.

#prawo #prawokonsumenckie
  • 14
pod drugim razie możesz napisać odstąpienie od umowy z przyczyn występowania powtarzalnej usterki.


@z0z0l: nope, sam pisał że oddał telefon na gwarancję a nie rękojmię.
@Adams_GA: po nieudanie naprawie telefonu przysługuje odstąpienie od umowy. Jeżeli wysłał jeszcze raz to powinien poczekać na telefon i (jeżeli telefon znowu będzie wadliwy) wtedy może złożyć odstąpienie.
@GrabkaMan

Masz telefon u siebie? to pisz odstąpienie od umowy z tytułu nieskuteczniej reklamacji, czy coś.
@z0z0l: ale człowieku, o czym ty piszesz. To uprawnienie przysługuje przy rękojmi. Rękojmie zgłasza się sprzedawcy, a nie producentowi. On sam zaznaczył że składał na gwarancję.
@GrabkaMan: No to jak kupiony w Play to przysługuje cie odstąpienie od umowy po gwarancji. Składasz to w salonie Play (u sprzedawcy). Oświadczenie o odstąpieniu wygląda troszkę inaczej bo musisz opisać przebieg reklamacji. Oprócz tego nic się nie zmienia.
@Adams_GA