Wpis z mikrobloga

#masseffect #masseffectandromeda #gry
Gameplay niby nie jest tragiczny, takie super spoko 5/10, ale IMO jasno sugerują tymi otwartymi lokacjami, walką o surowce, możliwością powtarzania wszystkich misji pobocznych i tak dalej, że to może być taka wydmuszka jak Inkwizycja czy Fallout 4. Czyli niby spoko, ale np. większa i dłuższa gra nie oznacza dużo fajnych dialogów, misji czy postaci, a bardziej wypchanie gry większą liczbą głupich znajdziek, zbieraniem surowców oraz craftingiem, czyli w rozrachunku te najważniejsze dla fanów serii rzeczy mogą zostać rozmemłane, zepchnięte na drugi plan.

Oczywiście mogę się mylić, ale tak się dzisiaj robi w większości "wielkie gry". Czekam na opinie i recenzje graczy na temat gotowej gry, na razie jakoś za bardzo nie ufam tej wizji, która mi zostaje przedstawiona.
Sad_Statue - #masseffect #masseffectandromeda #gry
Gameplay niby nie jest tragiczny,...

źródło: comment_wB3qM2cpFPUcVPuzAkQaYZpOH8xC3xpr.gif

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@uwuX: ME3 było dobre. Kredyt skończył się w moim wypadku przy Inkwizycji. Rozdmuchanie tej gry poświęcając fabułę, dialogi etc. Było strzałem w stopę, przez co wspominam to jako jeden z najmniej przyjemnych erpegów w jakie grałem.
  • Odpowiedz
Jeszcze dodam, że ja nie jestem jakimś olbrzymim przeciwnikiem takich rzeczy jak eksploracja, crafting i tak dalej - po prostu chciałbym, żeby to był dobrze zaprojektowany, fabularyzowany, ciekawy dodatek do "prawdziwej" rozgrywki. A niestety zwykle jak coś takiego jak w tym trailerze widzę, to się kończy na tym, że właściwa rozgrywka opiera się na takich fetch questach i powtarzalnych czynnościach, a główna linia fabularna czy bardziej złożone misje to tylko dodatek.

@
  • Odpowiedz
@Sad_Statue: Gameplay był całkiem przyjemny i bawiłem się lepiej niż w m1/me2 ale reszta woła o pomstę do nieba. Nie chciało im się podnieść tekstur do wyższej rozdzielczości przez co powstał bardzo słaby port z konsol. Wiele rzeczy było po prostu leniwie zrobione. Nie wiem czy to była presja czasu ze strony EA czy coś innego ale wyszło jak wyszło. Sprawa zakończenia to temat na oddzielne rozważania. Czy była taka
uwuX - @Sad_Statue: Gameplay był całkiem przyjemny i bawiłem się lepiej niż w m1/me2 ...

źródło: comment_N4eInSBdAGDHvJZ04zKFtLOzAAqXoxnU.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@uwuX: To wszystko prawda, sam zauważyłem te paskudne sprite'y, niedokończone zakończenie, chamskie DLC, grafika sprawiała nawet wrażenie gorszej niż w dwójce, ale to nie zmienia faktu, że grało mi się dobrze i fabularnie też było w miarę ok. Wydanie gry na pewno zostało przyśpieszone, fakt, lecz i tak dość miło wspominam ten tytuł. Może po prostu wychodzi to z tego, że ja zwykle gram w gry spory czas po premierze,
  • Odpowiedz
@jamnik_janusz: No to dość niespodziewane jak dla mnie, że Inkwizycje uważasz za pełną ciekawej fabuły, a Wieśka za nudnego, pełnego znajdziek, ale wiadomo - każdym ma swój gust.

Chyba tu większa dyskusja nie ma sensu, ale oprócz firm, które wymieniłeś, przypomnę też o Troice - ich gry były naprawdę cRPGowymi cRPGami i warto o nich pamiętać.
  • Odpowiedz
@jamnik_janusz: CD Projekt - najlepszy gameplay... ?? Nie mam zamiaru się z Tobą spierać w temacie W3/DAI, ale jak już nie jesteś w stanie wymyślić "specjalizacji" CD Projektu to albo się za to nie bierz, albo pomijaj ich w wyliczankach, bo Wiedźminy NICZYM się nie wyróżniały w sferze gameplayu, a mało tego są bardzo powtarzalne. Nijak mają się do "taktycznych" Dragon Ejdżów, bardzo przyjemnego nowego Fallouta, taktycznych gier typu. Divinity
  • Odpowiedz
@jamnik_janusz: Widzę, że wcześniejsze wspomienie o DAI przełożyło się na Twoje zrozumienie wyrazu


Nijak mają się do "taktycznych" Dragon Ejdżów

Gdzie najbardziej mówiłem o DA1, ale przede wszystkim o różnych sposobach walki taktycznej z przeciwnikami. Na resztę Twojej wypowiedzi mogę odpowiedzieć za jednym zamachem. Nie znajdziesz studiów najlepszych w konkretnych aspektach. Możesz za to znaleźć studia, które tworzą dwie serie gier równolegle, które różnią się między sobą diametralnie i ludzie grający w jedną, mogą nie lubić drugiej. Nawet nie musisz szczególnie szukać za seriami gier, wystarczy spojrzeć na poszczególne
  • Odpowiedz