Aktywne Wpisy
tentin_quarantino +207
Ale się porobiło, Wykop prawie jak #wykopthebeststyle ( ͡º ͜ʖ͡º)
Uprzedzając pytania: nie mam z tym nic wspólnego, poza domniemaniem, że mój styl stanowił w jakimś stopniu inspirację
#wykop #nowywykop #wykop20
Uprzedzając pytania: nie mam z tym nic wspólnego, poza domniemaniem, że mój styl stanowił w jakimś stopniu inspirację
#wykop #nowywykop #wykop20
JanOski +317




pisze gierke na urządzenie wbudowane, odswieżanie ekranu jest dosyc wolne przez musze je jakos ograniczyc żeby ekran nie migotał. planuje to zrobić w ten sposób w pętli głównej:
elapsedTime += dt;
input();
update(dt);
if (elapsedTime > 100 ) { // np 100ms czyli 10fps
clrScreen();
draw();
elapsedTime = 0;
}
Pytanie czy to ogólnie dobry sposób i czy mozna go lepiej zooptymalizować - np. czy warto update też dawać w tym ifie i przekazywać mu elapsed time?
elapsedTime -=100