Aktywne Wpisy
kotka-a +7
Ile macie przy sobie gotówki? Samej gotówki, a nie bezgotówkowej. Ciekawe czy ludzie noszą jeszcze przy sobie kasę xD
#kiciochpyta
#kiciochpyta
maciekXDDD +711
byłem dziś w tym syfie zwanym #biedronka. przy nabijaniu szparagów zablokowała mi się kasa i trzeba było czekać na obsługę. pani podeszła, zalogowała się do systemu i zwróciłem uwagę, że kasa się zablokowała przez nieprawidłową wagę szparagów (waga 440 g, oczekiwana waga 500 g). z ciekawości wziąłem kilka innych wiązek i wychodzi na to, że biedronka wali w #!$%@? nie tylko na cenówkach, ale i na wadze produktów. różnice czasem mniejsze,
Hej mirki. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem auta do 13-14k, tylko i wyłącznie benzyna (z nastawieniem na lpg później) lub benzyna z lpg (od razu). Z wielu różnych samochodów, które mi się podobają, skonfrontowanych z opiniami na temat potencjalnych awarii i kosztów eksploatacji, wybrałem dwa modele:
Citroen C4 (I gen. 3 drzwiowy przedlift)
- silnik 1.6 (110 km)/2.0 (136 km)
Laguna 2 (ph 2, głównie w kombi bo taka mi bardziej wpada w oko)
- silnik 2.0 (136 km)/2.0T (170 km)
Poszukuje opinii użytkowników takich samochodów, albo osób, które miały z nimi większą styczność, gdyż opinie "internetowe" i innych mechaników już znam. Co ciekawe na oba modele najbardziej narzekają ludzie, którzy ich nie posiadają ;). Mogą być opinie również na temat diesli, albo wersji po/przed liftingiem.
poza tym nie kupuje się aut na F.
@ja_caly_na_bialo szanuję, tez tak sądzę:)
Auto zagazowane również.
Gaz zakładamy samemu. Drożej ale bezpieczniej.
Diesli nie tykamy bo, niestety, jednostki są zbyt skomplikowane i awaryjne.
Wolnossąca benzyna. Motor jak największy. Nie ma co się bawić w motory poniżej 2,0. Spalą podobnie a wygoda, elastyczność i możliwości nieporównywalnie gorsze na niekorzyść małych jednostek.
Komfort jazdy Laguną jest wporzadku , dynamika tez , naprawy nie sa bardzo drogie. Zapytaj sprzedajacego kiedy bylo wymienianie KZFR , jezeli jezdzil glownie na gazie to sprawdz pompe paliwa ( czesto janusze leja po 10 litrow maks i pompa ma problemy z chlodzeniem ) .
A jak juz znajdziesz jakas do
Spalanie na miejscu czyli
Śmieszki heheszki - skądś opinie się biorą.
Używam Renault koleos 2012 2,0 - gdyby nie DPF to by było okej.
Wcześniej był Trafic 1,9 diesel - wspaniałe auto. Oczywiście, po przebiegu 200 k remont wtryskiwaczy. Ale to norma.
Mam Forda Ranger 3,2 tdci - i tak jak w koleosie - DPF to tragedia. I skrzynia. I wiele innych rzeczy.
No i mam passata vr5 z 2001
Teraz mam instalację IV gen a w dieslu DPF.
Też mam takie podejście, ale akurat 2.0T jest w porządku, mam ten silnik w wolnossącej wersji w mniejszym samochodzie i jest 'tak se' - ujdzie, ale pasowałoby dodać turbinę.
Podobnie u mnie, wolę sam założyć coś porządnego niż ryzykować kupno jakiejś januszowej instalki - szczytem był kiedyś GS430 na czerwonych Valtekach, przez to odpuściłem cały samochód.
Jak już to kompresor - ale to znowu w mercach...
Jasne, mam ciśnienie na Vulvę 2,8 bi turbo ( ͡° ͜ʖ ͡°) takie s80 to bym brał w rurę wydechową.
Ale trzeba myśleć rozsądnie. Na pewno będzie coś z turbo na 3 auto - do zabawy i modów. Ewentualnie będzie jakieś v6 bez turbo a do
Z drugiej strony.. na auto do modów i zabawy to tak:
4x4>rwd>ciągnięcie na lince>laweta>pchanie opierając się o klapę bagaznika>fwd
Poza tym, toyo miała fajny pomysł z gt - niestety - 2 litry to trochę mało. Trzeba było wrzucić coś koło 3 litrów w V ce. Ewentualnie 2,0 boxer mógłby zostać. Z turbo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak wyszła GT i spojrzałem na jej śmiesznie niską