Wpis z mikrobloga

coś bliżej 200KM


@kuraku: M50B25. SWAP rozkminiony, są gotowe łapy. Jedyny problem to prędkościomierz. Silniki biedadesa to archeologia, nadają się raczej dla Janusza z wonsem niż młodego gniewnego. Jak do jazdy to m111/m104 się jeszcze jakoś bronią pod warunkiem, że postawisz je na SA a nie orginalnym kompie. Jak chcesz upalać to zapomnij o *. Zreszt a silnik silnikiem, do upalania nie nadaje sie ani zawieszenie ani buda, bez wpakowania
  • Odpowiedz
@slonski_pieron: nie jest tak wspaniale, że sobie dobiorę silnik, do tego znajdę zawieszenie i hamulce? Szkoda :/ bardzo mi się 190tki podobają, ale na evo czy coswortha nie stać. Pomyślałem, że możnaby spróbować ogarnąć projekt jakiś ;)
  • Odpowiedz
@kuraku: najłatwiej m103 3.0 ale to będzie około 180 koni. Chyba że do tego efi + turbo. Ale tak jak cumple wyżej pisali mercedes ma wiele archaizmow i ciężko go do sportu przygotować. Cosworth też średnio ma sens bo ceny ma raczej kolekcjonerskie a do m3 nie ma startu.
  • Odpowiedz
że sobie dobiorę silnik, do tego znajdę zawieszenie i hamulce?


@kuraku: Nie. Wybór silników skromny, w dodatku to są słabe jednostki, z kiepskimi systemami wtryskowymi. K-Jet to w ogóle dramat nad którym można jedynie spuścić zasłonę milczenia. Późniejsze HFM czy PMS sa niewiele lepsze. Kilka kombinacji przepływka-przepustnica-sterownik, czy gnijące wiązki to chleb powszedni. Zawieszenie? Oferta kiepska, w dodatku drogo. Z przodu mozna kombinować z gwintem z E36, ale psuje to
  • Odpowiedz
@vibro_vagins: @m00n: @slonski_pieron: popytałem po znajomych, mam kogoś, kto wsadzał m.in. V8 do w201 i to działało. Hamulce i zawias też się da ogarnąć, żeby miało ręce i nogi.
Jak będę miał kasę na projekt, to chyba spróbuję, ale czeka mnie trochę zbierania.
  • Odpowiedz
@vibro_vagins: Jeśli tam siedzi m119.970 i gość zostawił skrzynię od 2.6 to nie dziwie się, że sprzedaje :) Do takiego motoru potrzebna jest skrzynia, ze sprintera.
@kuraku: Jak Chcesz V8 wsadzić, to m113 będzie lepszym wyborem, m104 według mnie nada się optymalnie. Na swapa V8 wydasz dużo PLN-ów.

Tu masz całą relacje ze SWAPA, najpierw był m103 3.0 a potem wleciał m104 3.2 ze skrzynią Getrag.
http://mb201-124.eu/topic/20048-w201-krystagg-32e-1987/page__st__40
Podejrzewam
  • Odpowiedz
@m00n: V8 są o tyle fajne, że są aluminiowe, przez co dość lekkie. Mi do konceptu pasuje 4 lub 6 cylindrów z kompresorem.
Będzie hajs, się pomyśli. Mam ludzi, którzy to mogą fajnie ogarnąć mechanicznie. Body z elementami z carbonu do tego, fajne koła, klatka i będzie sztos.
  • Odpowiedz
to chyba spróbuję


@kuraku: Zastanów się dwa razy. Mercedesa trzeba naprawdę lubić i być gotowym wiele wybaczyć, by brać go na bazę jakiegokolwiek projektu. Wiele pozornie prostych w innych markach czynności tu zakrawa o odkrywanie ameryki na nowo. Polecany wyżej M113 ma tę wadę, że seryjnie występował tylko w automacie, da się to spiąć ze skrzynia ze sprintera, ale jak będziesz wykorzystywał potencjał silnika (o czym później) to przygotuj się
  • Odpowiedz