Wpis z mikrobloga

@szpila68i: Uszczelke pod głowicą można sobie sprawdzić np przez zajrzenie do zbiornika wyrównawczego płynu chłodniczego, jak są oczka jak w rosle to można sie martwić.. Nawet jest brunatny kolor to też wcale nie oznacza uszczelki. Poza tym przy uszczelce auto w ogóle nie jedzie w zasadzie.
  • Odpowiedz
@lubielizacosy:
Pewnie zbieg okoliczności co do marki ale we wszystkich autach, które miałem zalane mobilem 10W40 miałem zimą masło pod korkiem a z silnikiem nic się nie działo. Za to w Mondeo 2,5 V6 z #!$%@?ą UPG i przytartymi panewkami majonezu, na syntetyku 5W40 castrola korek czyściutki, choć brał 2 litry wody na trasę 300km. Miałem za to szambo w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego.

Jeśli nie ubywa wody, to ja bym
  • Odpowiedz
@lubielizacosy:
Kontroluj stan oleju i płynów tak czy inaczej, nawet jeśli nic się nie dzieje - to dobry nawyk. Wielu kierowców ma totalnie wylane, nie zaglądają pod maskę dopóki auto jeździ a potem płacz, że zamiast naprawy za kilka stówek czy nawet kilkanaście złotych wywalili kilka tysięcy na remont silnika.
  • Odpowiedz